Quote from Guest on 29 June 2011, 14:26Varför planera i god tid? Cykeln blev med pakethållare idag, fattas bara resten av cykelsemestersutrustningen (sovsäck, liggunderlag, gasolkök...). Tänkte dra ut en vecka från nu på söndag-måndag.
Vad har ni för rekommendationer, ska jag cykelsemestra på
Varför planera i god tid? Cykeln blev med pakethållare idag, fattas bara resten av cykelsemestersutrustningen (sovsäck, liggunderlag, gasolkök...). Tänkte dra ut en vecka från nu på söndag-måndag.
Vad har ni för rekommendationer, ska jag cykelsemestra på
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 14:36Vill du bo på hotell eller pensionat på specifika ställen på Gotland kan det nog vara en bra idé att kolla upp i förväg att det finns ledigt, är nog rätt tättbefolkat där nu i semestertider.
Jag cyklade på Gotland för ett par år sedan (eh...närmare trett
Vill du bo på hotell eller pensionat på specifika ställen på Gotland kan det nog vara en bra idé att kolla upp i förväg att det finns ledigt, är nog rätt tättbefolkat där nu i semestertider.
Jag cyklade på Gotland för ett par år sedan (eh...närmare trett
Quote from ellen olsson on 29 June 2011, 14:39En cykelsemester på Öland tar väl sisådär 10h i anspråk, Gotland kanske det dubbla. Vad ska du göra resten av tiden? 😉
En cykelsemester på Öland tar väl sisådär 10h i anspråk, Gotland kanske det dubbla. Vad ska du göra resten av tiden? 😉
Quote from Berit Bengtson on 29 June 2011, 16:21Bruse ?™ undrade:
> Fick höra att jag inte får ta cykeln på bussen till Grisslehamn
> där Eckerölinjen går.
> Hur gör jag då?Varför inte cykla till Grisslehamn?
Det här GPS-spåret borde du kunna modda till att passa dig:
http://www.gpsies.com/map.do?f
Bruse ?™ undrade:
> Fick höra att jag inte får ta cykeln på bussen till Grisslehamn
> där Eckerölinjen går.
> Hur gör jag då?
Varför inte cykla till Grisslehamn?
Det här GPS-spåret borde du kunna modda till att passa dig:
http://www.gpsies.com/map.do?f
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:39Varför inte en cykeltur österut till Vladivostok?
Varför inte en cykeltur österut till Vladivostok?
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:27Om du inte vill köpa tält och spritkök och dyl. så kan man hyra det i Visby. Det finns fina små kärror att koppla efter där man kan ha prylarna. De har ju cyklar också om man inte vill ha med sig den egna. Jag kan tipsa om fina vyer uppe på Fårö bl.a. hel
Om du inte vill köpa tält och spritkök och dyl. så kan man hyra det i Visby. Det finns fina små kärror att koppla efter där man kan ha prylarna. De har ju cyklar också om man inte vill ha med sig den egna. Jag kan tipsa om fina vyer uppe på Fårö bl.a. hel
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2011, 22:29Ni? Jag är nog ensam om inte en singelcyklista vill haka på.
har ett par suveräna Vaudpackväskor, och skruvade imorse på den dyra pakethållaren.
Kan nog få låna ett tält, så behöver bara köpa sovsäck och liggunderlag. De gamla har rymt. Och sånt är allt
Ni? Jag är nog ensam om inte en singelcyklista vill haka på.
har ett par suveräna Vaudpackväskor, och skruvade imorse på den dyra pakethållaren.
Kan nog få låna ett tält, så behöver bara köpa sovsäck och liggunderlag. De gamla har rymt. Och sånt är allt
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:44Det var segt och dra på den där släpvagnen, det måste ju vara bättre om man får med allt på cykeln.
Det var segt och dra på den där släpvagnen, det måste ju vara bättre om man får med allt på cykeln.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:45Har inte cykelsemestrat på Gotland men är där en hel del ändå. En favvoplats är Fårö, med all sand som Mikael nämner ovan. Vad jag vill tillföra är att smala däck inte är att rekommendera under cykling på ön, allra helst inte om man vill cykla nära dynern
Har inte cykelsemestrat på Gotland men är där en hel del ändå. En favvoplats är Fårö, med all sand som Mikael nämner ovan. Vad jag vill tillföra är att smala däck inte är att rekommendera under cykling på ön, allra helst inte om man vill cykla nära dynern
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2011, 22:45Tänkte köra med 28 mm Gatorskin på crossen.
Tänkte köra med 28 mm Gatorskin på crossen.