Quote from Guest on 31 August 2010, 15:11Hej!
Maken har mycket breda fötter och har problem att hitta sköna, breda cykelskor. De han har nu är för smala och klämmer, men han står ut. Inte kul. Cykla ska vara kul.
Har ni tips på breda/extrabreda cykelskor? Märke? Inköpsställe i Stockholm eller
Hej!
Maken har mycket breda fötter och har problem att hitta sköna, breda cykelskor. De han har nu är för smala och klämmer, men han står ut. Inte kul. Cykla ska vara kul.
Har ni tips på breda/extrabreda cykelskor? Märke? Inköpsställe i Stockholm eller
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:21Sidi Mega !
(men det stod säkert i den andra tråden också... )
Sidi Mega !
(men det stod säkert i den andra tråden också... )
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:22Vet inte om det är SPD eller SPD-SL du vill ha och eftersom jag alltid bara haft SPD (trots att jag kör mest landsväg motion) har jag kolla på skor åt mig själv och dessa tycker jag verkar både snygga samt har enligt många recentioner jag läst bra utrymme
Vet inte om det är SPD eller SPD-SL du vill ha och eftersom jag alltid bara haft SPD (trots att jag kör mest landsväg motion) har jag kolla på skor åt mig själv och dessa tycker jag verkar både snygga samt har enligt många recentioner jag läst bra utrymme
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:11Sidi mega säljs genom Cykelcity.
Sidi mega säljs genom Cykelcity.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:16Bontrager är också en bred sko.
Bontrager är också en bred sko.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 19:26Åhh, vad gulliga ni är som lämnar förslag fast jag råkat köra igång en repris-tråd!
Maken kör med samma skor på spinningen som på cyklingen, men det är tänkbart att han byter till den andra sorten inför nästa säsong. Inte helt klart att det blir så, så
Åhh, vad gulliga ni är som lämnar förslag fast jag råkat köra igång en repris-tråd!
Maken kör med samma skor på spinningen som på cyklingen, men det är tänkbart att han byter till den andra sorten inför nästa säsong. Inte helt klart att det blir så, så
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:04Igor Mogielnicki : Er det ikke en sko man bruker når en skal ned på "afæren" å fika litt snop. -)
Igor Mogielnicki : Er det ikke en sko man bruker når en skal ned på "afæren" å fika litt snop. -)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:50Enligt butiken så ska Scott vara lite bredare generellt. Shimano måste man gå upp en storlek mot normalt. De andra vet jag inte.
/Fredrik
Enligt butiken så ska Scott vara lite bredare generellt. Shimano måste man gå upp en storlek mot normalt. De andra vet jag inte.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:53När jag köpte Shimano gick jag upp 2 storlekar, vill ha utrymme för något tjockare strumpor (vita).
Personligen tycker jag det är skönt med gott om utrymme, känns viktigast att det går att gå hälen att sitta stabilt
När jag köpte Shimano gick jag upp 2 storlekar, vill ha utrymme för något tjockare strumpor (vita).
Personligen tycker jag det är skönt med gott om utrymme, känns viktigast att det går att gå hälen att sitta stabilt
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:18Scott cykelskor Team Sportia jag är helnöjd med dessa. 800:-
Scott cykelskor Team Sportia jag är helnöjd med dessa. 800:-