Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonCykelskor?
You need to log in to create posts and topics.

Jag undrar om det finns någon som kan tipsa mig om bra cykelskor. Dammodell och inte vita! Finns det sådana?

Jag tror att det bästa är att prova runt lite grand tills deass att du hittar några som passar dina fötter. De flesta skor jag provat passar dåligt eller ännu sämre...

Prova runt..... jo, tjenare. Finns väl bara en cykelaffär i stan som har cykelskor. Jo alla sportaffärer har väl också, men, ja, jag vet inte om jag riktigt litar på försäljarna. Känns som att jag likagärna kan shoppa på nätet.
Någon som provat dessa?

ht

Jag handlar nästan bara på crc dom har bra service och lägst pris på så gott som allting

Ok August, hur brukar du göra med skor och storlek? Så här, jag köper ett par cykelskor och de visar sig vara för små eller för stora. Jag måste alltså byta dem, vad gör jag då? Skickar tillbaka dem? Då måste jag väl betala dyr frakt eller? Känns ju som e

Jag har inte Diadora Sprinter, men jag har ett par Diadora Escape MTB-skor som jag köpte just från CRC. Jag tycker att de funkar kanon, men jag gick upp en storlek mot mina normala skor så det kan vara något att tänka på.

Jag skulle inte köpa skor utan att prova dem innan. Jag har provat runt en hel del innan jag hittade ett par som passade mig. Åk till en större cykelaffär och testa. Säg att du vill testa flera innan du slår till och så slår du till. På nätet... (H)

Köp, testa och sälj dom om de inte passar.

Jag har fortfarande ett par nästan oanvända Carnac till salu för 800 kr:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=675527

Tyvärr stämmer det nog som David skrev.

Det är först när man gjort ett antal rundor på +10mil som man vet om skon passar.