Quote from Guest on 18 October 2010, 14:00Cykeltillverkaren Merida återkallar cyklar som sålts i Sverige under de senaste tre åren.
De återkallade cyklarna har sålts i Sverige under 2008-2010 och kan ha drabbats av ett produktionsfel som innebär att framgaffeln bryts av, något som skulle kunna o
Cykeltillverkaren Merida återkallar cyklar som sålts i Sverige under de senaste tre åren.
De återkallade cyklarna har sålts i Sverige under 2008-2010 och kan ha drabbats av ett produktionsfel som innebär att framgaffeln bryts av, något som skulle kunna o
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:10Samma tillverkare som Felt eller? De gör en liknande återkallelse.
Samma tillverkare som Felt eller? De gör en liknande återkallelse.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:00Min jobbarkollega slog sig halvt sönder och samman när framgaffeln på hans Merida gick av i våras. Det var själa gaffelröret som gick av. Han minns bara att han cyklade på cykelbanan, sen vaknade han upp av att en passerande mopedförare väckte honom. Han
Min jobbarkollega slog sig halvt sönder och samman när framgaffeln på hans Merida gick av i våras. Det var själa gaffelröret som gick av. Han minns bara att han cyklade på cykelbanan, sen vaknade han upp av att en passerande mopedförare väckte honom. Han
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:22Den här tillverkaren har också ngt att fundera över!.
http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5bedf3c6fdbb4636acff014410b1c468.jpg&Size=
Den här tillverkaren har också ngt att fundera över!.
http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5bedf3c6fdbb4636acff014410b1c468.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:59*blundar hårt och önska att jag aldrig hade klickat på den länken*
*blundar hårt och önska att jag aldrig hade klickat på den länken*
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:07freg
freg
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:18Du, denna där är inte hopfällbar...
Du, denna där är inte hopfällbar...
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 18:55Gulp!!! Och jag, som har just en Battaglin.... Och jag lider redan av ångest över att hjulen ska trilla av (eller nåt liknande) i nerförsbackarna. _Varför_ klickade jag på den länken?????
Gulp!!! Och jag, som har just en Battaglin.... Och jag lider redan av ångest över att hjulen ska trilla av (eller nåt liknande) i nerförsbackarna. _Varför_ klickade jag på den länken?????
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 21:33Jag har en Merida, OCH en Batta...
Blir kanske till att damma av min gamla Skeppshultare av gediget gjutjärn 🙂
Jag har en Merida, OCH en Batta...
Blir kanske till att damma av min gamla Skeppshultare av gediget gjutjärn 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 18:34Japp, blev uppringd av min cykelhandlare ikväll och nu skall alla S-presso lämnas in.
Först var det bara vissa ramnummer så jag skulle först inte lämna in, men det var ändrat nu.
Antagligen har det hänt fler olyckor...http://www.merida.se/merida-aterkal
Japp, blev uppringd av min cykelhandlare ikväll och nu skall alla S-presso lämnas in.
Först var det bara vissa ramnummer så jag skulle först inte lämna in, men det var ändrat nu.
Antagligen har det hänt fler olyckor...