Quote from Guest on 17 July 2012, 02:27Jag önskar köpa mig en ny cykel, en racer. Jag har det senaste halvåret cyklat regelbundet 2-5 mil 2-3 ggr i veckan. Efter tjejvättern har jag blivit rejält cykelbiten och är sugen på att fortsätta träna cykling och ev. köra lite cykellopp och testa på tr
Jag önskar köpa mig en ny cykel, en racer. Jag har det senaste halvåret cyklat regelbundet 2-5 mil 2-3 ggr i veckan. Efter tjejvättern har jag blivit rejält cykelbiten och är sugen på att fortsätta träna cykling och ev. köra lite cykellopp och testa på tr
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 02:37En Wilier La Triestina 2012 Centaur/Khamsin i storlek S kanske skulle passa dig. Det tror jag i allafall. Den kostar knappt 10 000:- på BB och jag tycker dom är bra att ha att göra med.
http://www.bikebuster.se/detaljer/121156.html
Finns andra billigare
En Wilier La Triestina 2012 Centaur/Khamsin i storlek S kanske skulle passa dig. Det tror jag i allafall. Den kostar knappt 10 000:- på BB och jag tycker dom är bra att ha att göra med.
http://www.bikebuster.se/detaljer/121156.html
Finns andra billigare
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 06:33Jag håller med P. ... men Bikebuster i all ära (jag har ett par Mavichjul på intågande därifrån) ... glöm inte Cykelmagneten i Falkenberg.
Jag cyklade med en tjej som hade ungefär samma önskemål som du. Hon är vän med Göran (som äger Cykelmagneten) och d
Jag håller med P. ... men Bikebuster i all ära (jag har ett par Mavichjul på intågande därifrån) ... glöm inte Cykelmagneten i Falkenberg.
Jag cyklade med en tjej som hade ungefär samma önskemål som du. Hon är vän med Göran (som äger Cykelmagneten) och d
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 06:59Hej.
Mitt tips är att kolla www.bikes4yourpassion.com på nätet, en holländare som är cyklist som bott i sverige och då och då fortfarande är på besök. När jag letade runt fick jag rekommendationen av en i Fredrikshof, tydligen köper en del cyklister pryla
Hej.
Mitt tips är att kolla http://www.bikes4yourpassion.com på nätet, en holländare som är cyklist som bott i sverige och då och då fortfarande är på besök. När jag letade runt fick jag rekommendationen av en i Fredrikshof, tydligen köper en del cyklister pryla
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 09:04Jag köpte en Specialized Dolce Elite som jag är jättenöjd med. Jag var hos Janne Fåglum Karlsson på Racerdepån i Falköping och fick cykeln utmätt.
Jag är 163 cm lång och har relativt kort överkropp så specializedcyklarna var de enda som funkade i geome
Jag köpte en Specialized Dolce Elite som jag är jättenöjd med. Jag var hos Janne Fåglum Karlsson på Racerdepån i Falköping och fick cykeln utmätt.
Jag är 163 cm lång och har relativt kort överkropp så specializedcyklarna var de enda som funkade i geome
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 10:08Tack alla för era svar och tips. 🙂 Ska se närmare på det ni föreslår.
Mvh Åsa
Tack alla för era svar och tips. 🙂 Ska se närmare på det ni föreslår.
Mvh Åsa
Quote from ellen olsson on 17 July 2012, 10:11Jag lägger också min röst på Cykelmagneten. Prata med Göran och hör vad han kan erbjuda. När det gäller Wilier så brukar han kunna matcha Bikebuster för precis som dem så har han inga andra mellanhänder.
Jag lägger också min röst på Cykelmagneten. Prata med Göran och hör vad han kan erbjuda. När det gäller Wilier så brukar han kunna matcha Bikebuster för precis som dem så har han inga andra mellanhänder.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 10:50"glöm inte Cykelmagneten i Falkenberg"
Nej verkligen inte. CM är riktigt trevliga och inte bara det. Dugliga också och kan ha riktigt bra priser. Och allt ligger inte med på nätet så ett besök kan vara väl värt, eller inte. Det kanske kommer det att kost
"glöm inte Cykelmagneten i Falkenberg"
Nej verkligen inte. CM är riktigt trevliga och inte bara det. Dugliga också och kan ha riktigt bra priser. Och allt ligger inte med på nätet så ett besök kan vara väl värt, eller inte. Det kanske kommer det att kost
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 17:52Kom just hem från Cykelmagneten nu ... notan gick på 2.300+ 🙂
Nu har Göran "kvinnodagis" (om kvinnan är lika med fru till cyklisten) med en god kaffemaskin och en bekväm stol där de kan sitta och läsa sin bok.
Alltid trevligt att gå omkring i affären.
Kom just hem från Cykelmagneten nu ... notan gick på 2.300+ 🙂
Nu har Göran "kvinnodagis" (om kvinnan är lika med fru till cyklisten) med en god kaffemaskin och en bekväm stol där de kan sitta och läsa sin bok.
Alltid trevligt att gå omkring i affären.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 21:31Tack för tipsen. Kanske ska ta en heldag på Cykelmagneten. Kolla cykel, prata med trevliga mekaniker, dricka kaffe och läsa bok 😉 Blir nog en bra dag! 🙂
Tack för tipsen. Kanske ska ta en heldag på Cykelmagneten. Kolla cykel, prata med trevliga mekaniker, dricka kaffe och läsa bok 😉 Blir nog en bra dag! 🙂