Quote from Guest on 28 May 2010, 07:14Hejsan!
Jag och min fina racer ska hälsa på hos mina föräldrar mellan 7 och 16 juni. Någon som har tips på bra cykelrundor på mellan 5 och 12 mil nånstans runt Mariefred?
Kanske det till och med finns det någon som har lust att ta med mig på en runda? :-
Hejsan!
Jag och min fina racer ska hälsa på hos mina föräldrar mellan 7 och 16 juni. Någon som har tips på bra cykelrundor på mellan 5 och 12 mil nånstans runt Mariefred?
Kanske det till och med finns det någon som har lust att ta med mig på en runda? :-
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2010, 07:24Det är väl ca 8 mil till Stockholm? 😉
Det är väl ca 8 mil till Stockholm? 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 07:27Ska jag cykla fram och tillbaka dit menar du? Då blir det långt, och jag kommer garanterat komma vilse på vägen 🙁
Ska jag cykla fram och tillbaka dit menar du? Då blir det långt, och jag kommer garanterat komma vilse på vägen 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2010, 07:28Äh, bara ta gamla vägen till Södertälje. Sen gamla Södertäljevägen och vid Botkyrka tar du höger. Framme.
Äh, bara ta gamla vägen till Södertälje. Sen gamla Södertäljevägen och vid Botkyrka tar du höger. Framme.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 08:43Det finns massvis med fina vägar i området. T.ex. kan man cykla Gamla Strängnäsvägen mot Nykvarn och sedan leta sig ner mot Järna eller Gnesta och upp mot Mariefred igen så småningom. Går även att ta sig bort mot Järnatrakten (passa på att ta en fika på S
Det finns massvis med fina vägar i området. T.ex. kan man cykla Gamla Strängnäsvägen mot Nykvarn och sedan leta sig ner mot Järna eller Gnesta och upp mot Mariefred igen så småningom. Går även att ta sig bort mot Järnatrakten (passa på att ta en fika på S
Quote from Lena O on 28 May 2010, 08:47Hittade denna bland Funbeats egna Träningsrundor.
Gjorde en avancerad sökning i närheten av Mariefred och inkluderade Stallarholmen i söktexten.Bra greja
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=20777
Hittade denna bland Funbeats egna Träningsrundor.
Gjorde en avancerad sökning i närheten av Mariefred och inkluderade Stallarholmen i söktexten.
Bra greja
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=20777
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 08:57Hej, det finns massor med fina rundor i området....Ett tips är att kolla med Strangnascykelklubb.se,dom kör lvg träningar både mitt i veckan o på helgen.Annars kan du ge dig ut med mig,bor i M-fred o kör 5-6 pass i veckan..
Med vänlig hälsning
Jimmie Fur
Hej, det finns massor med fina rundor i området....Ett tips är att kolla med Strangnascykelklubb.se,dom kör lvg träningar både mitt i veckan o på helgen.Annars kan du ge dig ut med mig,bor i M-fred o kör 5-6 pass i veckan..
Med vänlig hälsning
Jimmie Fur
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 09:00Tack så mycket för tipsen 🙂 Lokalsinnet är riktigt kasst, men eftersom jag vuxit upp i Mariefred borde jag klara att hitta hem hyffsat bra tycker jag även om jag hamnar fel.
Tack så mycket för tipsen 🙂 Lokalsinnet är riktigt kasst, men eftersom jag vuxit upp i Mariefred borde jag klara att hitta hem hyffsat bra tycker jag även om jag hamnar fel.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 09:02Jimmie: så hur jobbar du den veckan jag är där?
Jimmie: så hur jobbar du den veckan jag är där?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 16:50Ledig v23. kan dock bara dagtid Onsd,Fred.....övriga dagar blir d kvällstid.
Ledig v23. kan dock bara dagtid Onsd,Fred.....övriga dagar blir d kvällstid.