Quote from Guest on 14 January 2010, 11:43Har nån här hyrt racer i LA och har tips?
Vi kommer troligtvis att bo i närheten av Marina Del Rey - Santa Monica.
Gärna även om nån har tips om cykeluthyrning i Grand Canyon.
Har nån här hyrt racer i LA och har tips?
Vi kommer troligtvis att bo i närheten av Marina Del Rey - Santa Monica.
Gärna även om nån har tips om cykeluthyrning i Grand Canyon.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 11:53När jag var i LA för 3 år sen var det fantastiskt mycket cyklister ute på vägarna..var sugen då att hyra cykel, men det blev aldrig av. Ska dit i sommar igen, så jag är också intresserad av att veta mer om detta 🙂
När jag var i LA för 3 år sen var det fantastiskt mycket cyklister ute på vägarna..var sugen då att hyra cykel, men det blev aldrig av. Ska dit i sommar igen, så jag är också intresserad av att veta mer om detta 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 12:56ogle borde hitta några på nätet.
ogle borde hitta några på nätet.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 15:38Självklart David. Men tips från andra som varit där och hyrt brukar vara mer värt än att ogle.
Självklart David. Men tips från andra som varit där och hyrt brukar vara mer värt än att ogle.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:32Det är inte så att det är läge att köpa en cykel där och efteråt ta med hem?
Det är inte så att det är läge att köpa en cykel där och efteråt ta med hem?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 11:30Nisse...det har jag redan gjort 🙂
Nisse...det har jag redan gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:01http://helenscycles.com/index.cfm
det går bra att både köpa och hyra racer
man kan köpa en ny cykel och skicka till nån av fraktfirmorna tex. California shipping som har en svensk tjej på kontoret, så går cykeln med en av containarna till sverige..mvh h
http://helenscycles.com/index.cfm
det går bra att både köpa och hyra racer
man kan köpa en ny cykel och skicka till nån av fraktfirmorna tex. California shipping som har en svensk tjej på kontoret, så går cykeln med en av containarna till sverige..
mvh h
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:05http://www.triathlonlab.com/
här kommer en till 🙂
här kommer en till 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 16:58Eller bara ta med cykeln hem på flyget. Många bolag tar inte ens betalt för den tjänsten. Spara boxen som du får cykeln i (eller gå tillbaks och tigg till dig en ny) och tejpa på lite.
Eller bara ta med cykeln hem på flyget. Många bolag tar inte ens betalt för den tjänsten. Spara boxen som du får cykeln i (eller gå tillbaks och tigg till dig en ny) och tejpa på lite.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 20:36Tack för tipsen.
Så extremt bra priser på nya cyklar kunde jag inte se att det är. Dessutom finns alltid risken för att åka på tullavgift och moms när man kommer in i Sverige.
Tack för tipsen.
Så extremt bra priser på nya cyklar kunde jag inte se att det är. Dessutom finns alltid risken för att åka på tullavgift och moms när man kommer in i Sverige.