Quote from Guest on 15 April 2010, 16:09Hej, ngn som vet bästa cykelvägen mellan Järva Krog och Infra City, Upplands Väsby?
Hej, ngn som vet bästa cykelvägen mellan Järva Krog och Infra City, Upplands Väsby?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:19Med vilken typ av cykel?
Med vilken typ av cykel?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:57Antinen genom golf banan och sedan följa E4 norrut i början eller upp för en brant backe och cykla förbi ett stall som ligger brevid E4 och sedan cykla över E4 600m från järva krog och sedan föja E4 norrut. sedan är det bara att cykla på till du närmar di
Antinen genom golf banan och sedan följa E4 norrut i början eller upp för en brant backe och cykla förbi ett stall som ligger brevid E4 och sedan cykla över E4 600m från järva krog och sedan föja E4 norrut. sedan är det bara att cykla på till du närmar di
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:05Det funkar med racer normalt, men det är fortfarande grusigt på sina ställen så en mtb eller cross är att föredra ännu så länge
Det funkar med racer normalt, men det är fortfarande grusigt på sina ställen så en mtb eller cross är att föredra ännu så länge
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:05När jag tar den vägen hem brukar jag köra Norrvikensleden för att slippa grusvägarna.
När jag tar den vägen hem brukar jag köra Norrvikensleden för att slippa grusvägarna.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 12:33Tänkte cykla på tempohoj. Tack för övriga svar!
Tänkte cykla på tempohoj. Tack för övriga svar!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 12:39Då är nog Jonas förslag bra.
Då är nog Jonas förslag bra.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 20:23när du närmar dig sollentuna centrum så kan du ju fortsätta ut med järnvägen och in på buss hållplatserna och sedan ta bron över järnvägen. men det känns lite som en omväg skulle jag säga
när du närmar dig sollentuna centrum så kan du ju fortsätta ut med järnvägen och in på buss hållplatserna och sedan ta bron över järnvägen. men det känns lite som en omväg skulle jag säga