Quote from Guest on 17 April 2007, 13:45Hej på er! Är det någon som kan tipsa mig om nån trevlig cykelväg från norrort (helst i trakten kring Väsby) in till Stockholm stad? Har försökt hitta cykelkartor på internet men utan resultat. Jag cyklar mtb, så grusvägar välkomnas även om rak asfalt kan
Hej på er! Är det någon som kan tipsa mig om nån trevlig cykelväg från norrort (helst i trakten kring Väsby) in till Stockholm stad? Har försökt hitta cykelkartor på internet men utan resultat. Jag cyklar mtb, så grusvägar välkomnas även om rak asfalt kan
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 13:55Arlanda-Sthlm via Täby, passerar rätt nära Upplands Väsby: www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.aspx?id=7897
Finns i gruppen Cykelrundor: www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=7897
Det är dock racerdragning fast bara på mindre vägar+cykelbano
Arlanda-Sthlm via Täby, passerar rätt nära Upplands Väsby: http://www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.aspx?id=7897
Finns i gruppen Cykelrundor: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=7897
Det är dock racerdragning fast bara på mindre vägar+cykelbano
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 22:33Jag cyklar varje dag fr Upp-V till Kungsholmen via Rotebro, Häggvik, Sollentuna, Silverdal, under E4 till Överjärva Gård och förbi Ulriksdal st.
Sen beror det på mitt humör om jag känner för begravningsplatsen: följ Kolonnvägen (från Ulriksd St) upp till
Jag cyklar varje dag fr Upp-V till Kungsholmen via Rotebro, Häggvik, Sollentuna, Silverdal, under E4 till Överjärva Gård och förbi Ulriksdal st.
Sen beror det på mitt humör om jag känner för begravningsplatsen: följ Kolonnvägen (från Ulriksd St) upp till
Quote from Funbeat user on 19 April 2007, 07:40Tack så hemskt mycket för tipsen! På lördag ska jag testa Carolines cykelväg. Ska bli skoj:D
Tack så hemskt mycket för tipsen! På lördag ska jag testa Carolines cykelväg. Ska bli skoj:D
Quote from Funbeat user on 19 April 2007, 19:17Grymt imponerad Caroline !! Cykla detta varje dag !!! Jag tyckte jag var duktigt med träning men du är ju otroligt duktig !!!
Coolt !!
Grymt imponerad Caroline !! Cykla detta varje dag !!! Jag tyckte jag var duktigt med träning men du är ju otroligt duktig !!!
Coolt !!
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 10:08Tack jonas 😉 För att motivera köpet av extrem dyr cykel (för my budget, studying) var jag tvungen att undvika SL kort. Och det könns SKÖNT inte att ge SL några pengar med deras lousy service... 😀
Tack jonas 😉 För att motivera köpet av extrem dyr cykel (för my budget, studying) var jag tvungen att undvika SL kort. Och det könns SKÖNT inte att ge SL några pengar med deras lousy service... 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 10:14Det förminskar inte din prestation !!! (t+)
Tvärtom, jag håller helt med ditt argument. Faktum är att jag nog skall testa din cykelväg i helgen så blir jag nog ännu mer impad !!!Rocka på !!!
/ Jonas
Det förminskar inte din prestation !!! (t+)
Tvärtom, jag håller helt med ditt argument. Faktum är att jag nog skall testa din cykelväg i helgen så blir jag nog ännu mer impad !!!
Rocka på !!!
/ Jonas
Quote from Funbeat user on 29 April 2007, 00:05Hur gick det för er då? Får jag ett par morgonpigga cykelkompisar eller? 😉
Hur gick det för er då? Får jag ett par morgonpigga cykelkompisar eller? 😉