Quote from Guest on 13 April 2009, 13:07Letar bra väg från Viggan till Vallentuna - några tips?
Letar bra väg från Viggan till Vallentuna - några tips?
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 13:17Finns ju cykelbana hela vägen längs länsväg 265 genom Täby kyrkby o neråt.
Mycket roligare att cykla förbi Skålhamra och sedan Hagbyvägen ner till Vallabrink, men väldigt mycket längre. O ganska backigt på mitten förbi Täby golfbana. Men väldigt mycket l
Finns ju cykelbana hela vägen längs länsväg 265 genom Täby kyrkby o neråt.
Mycket roligare att cykla förbi Skålhamra och sedan Hagbyvägen ner till Vallabrink, men väldigt mycket längre. O ganska backigt på mitten förbi Täby golfbana. Men väldigt mycket l
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 17:03Men Skålhamra är ju väl värd omvägen: det är en riktigt bra sträcka med fina naturliga intervaller (=små knölar) och nästan helt utan trafik! Jag brukar köra mot klockan där då och då.
Men Skålhamra är ju väl värd omvägen: det är en riktigt bra sträcka med fina naturliga intervaller (=små knölar) och nästan helt utan trafik! Jag brukar köra mot klockan där då och då.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 17:03Men Skålhamra är ju väl värd omvägen: det är en riktigt bra sträcka med fina naturliga intervaller (=små knölar) och nästan helt utan trafik! Jag brukar köra mot klockan där då och då.
Men Skålhamra är ju väl värd omvägen: det är en riktigt bra sträcka med fina naturliga intervaller (=små knölar) och nästan helt utan trafik! Jag brukar köra mot klockan där då och då.
Quote from Tony Olsson on 13 April 2009, 17:36-
-
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 15:34Kolla Vallentuna CK hemsida, dom brukar ha bra cykelvägen beskrivna på sin hemsida
Kolla Vallentuna CK hemsida, dom brukar ha bra cykelvägen beskrivna på sin hemsida
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:00Eller vår grupp här: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=430
Fast jag tror inte du hittar EXAKT det du söker där just nu.
Eller vår grupp här: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=430
Fast jag tror inte du hittar EXAKT det du söker där just nu.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 07:28Det är bara följa Bergtorspleden (på cykelbanan) så kommer man till V-tuna.
Det är bara följa Bergtorspleden (på cykelbanan) så kommer man till V-tuna.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:24Jag föredrar att åka från Tibble station till Visinge längs roslagsbanan, Vänster vid bergtorpsvägen - Täby kyrkby - Bällsta osv längs gamla vägen.
Det är cykelväg hela vägen med en hel del natur, kanon i mitt tycke! 🙂
Jag föredrar att åka från Tibble station till Visinge längs roslagsbanan, Vänster vid bergtorpsvägen - Täby kyrkby - Bällsta osv längs gamla vägen.
Det är cykelväg hela vägen med en hel del natur, kanon i mitt tycke! 🙂