Quote from Guest on 22 April 2009, 12:49Jag är på jakt efter en sån hård cykelväska att packa cykeln i för flygresa. De jag har hittat är ju ruskigt dyra är det någon som har nått tips på en bra sida där man kan hitta dem lite billigare??
Jag är på jakt efter en sån hård cykelväska att packa cykeln i för flygresa. De jag har hittat är ju ruskigt dyra är det någon som har nått tips på en bra sida där man kan hitta dem lite billigare??
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 12:59Utbud och priser kan variera över tiden men jag kollar alltid dessa sajter när jag ska köpa en ny väska. Jag gillar att ha flera alternativ och för ett direktflyg så väljer jag normalt sett inte en hård väska.
http://www.bike-discount.de/
http://www.rose
Utbud och priser kan variera över tiden men jag kollar alltid dessa sajter när jag ska köpa en ny väska. Jag gillar att ha flera alternativ och för ett direktflyg så väljer jag normalt sett inte en hård väska.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 13:47Schysst ska kolla in länkarna, men vilken prisklass är rimlig? vill ha cykeln med mig ner till alperna om några veckor. Eller är det tom ett vettigt alternativ att försöka hyra en cykel där nere?
Schysst ska kolla in länkarna, men vilken prisklass är rimlig? vill ha cykeln med mig ner till alperna om några veckor. Eller är det tom ett vettigt alternativ att försöka hyra en cykel där nere?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 13:53Kolla vad de går för på blocket om du inte tror att du kommer använda den mer. Annars går det ju, men då kommer hela biten med insutten sadel, rätt storlek på ram etc in i ekvationen
Kolla vad de går för på blocket om du inte tror att du kommer använda den mer. Annars går det ju, men då kommer hela biten med insutten sadel, rätt storlek på ram etc in i ekvationen
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:02Det går att ta med sin egen sadel och montera på en hyrcykel.
Det går att ta med sin egen sadel och montera på en hyrcykel.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:06Hur är det han säger i Lorry... tänkte inte på det
Hur är det han säger i Lorry... tänkte inte på det
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:25Egen sadel, haha det är ju ändå rumpan som får ge upp den kampen, så hyrd sadel eller inte är inte kanske mitt största problem, jag är mest intresserad av ekonomin i det hela 🙂
Egen sadel, haha det är ju ändå rumpan som får ge upp den kampen, så hyrd sadel eller inte är inte kanske mitt största problem, jag är mest intresserad av ekonomin i det hela 🙂
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 15:58Jag tycker att alternativen att hyra väska eller cykel bara är intressanta om man är rätt säker på att man aldrig mer tänker ta med cykeln på flyget. Förutom när jag flög ner till Spanien för att fira jul så flyger jag aldrig "privat" utan att ta med cyke
Jag tycker att alternativen att hyra väska eller cykel bara är intressanta om man är rätt säker på att man aldrig mer tänker ta med cykeln på flyget. Förutom när jag flög ner till Spanien för att fira jul så flyger jag aldrig "privat" utan att ta med cyke