Quote from Guest on 28 June 2012, 21:34Någon mer som är i samma startgrupp?
Enligt infon per mail så startar 90 km från klockan 09.00. När måste/bör man vara på plats i Sälen om man som jag startar i startgrupp 31?
Nummerlappen hämtas i Sälen, men det stod inte när den skulle hämtas. Måste v
Någon mer som är i samma startgrupp?
Enligt infon per mail så startar 90 km från klockan 09.00. När måste/bör man vara på plats i Sälen om man som jag startar i startgrupp 31?
Nummerlappen hämtas i Sälen, men det stod inte när den skulle hämtas. Måste v
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 21:44Mycket info om allt gällande Cykelvasan finns här:
http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/d0f35c0046cb79edb039f2eac5a5baa5/Deltagarinfo_CykelVasan90km_20123bcd.pdf?MOD=AJPERES
Jag är i startgrupp 31 men har ännu inte fått 100% klarttecken från farbro
Mycket info om allt gällande Cykelvasan finns här:
Jag är i startgrupp 31 men har ännu inte fått 100% klarttecken från farbro
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 12:10körde vasan förra året och då hämtade jag ut nr lappen samma dag samt cihip och det var ingen mer kostnad för det. Vi var på plats när det började för det var ju mycket som skulle ordnas med och man är ju inte ensam....
kommer köra även i år men har inte
körde vasan förra året och då hämtade jag ut nr lappen samma dag samt cihip och det var ingen mer kostnad för det. Vi var på plats när det började för det var ju mycket som skulle ordnas med och man är ju inte ensam....
kommer köra även i år men har inte
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 09:28Kommer också hämta startkuvert samma dag. Startar också rätt sent (strgr. 34) så då hinner man ju med det mesta 🙂
Kommer också hämta startkuvert samma dag. Startar också rätt sent (strgr. 34) så då hinner man ju med det mesta 🙂