Quote from Guest on 24 August 2017, 17:47Hej hej! Jag och en kompis tänkte cykla från Danderyds sjukhus till Norrtälje! Väldigt långt om jag får säga det själv. Vi vill helst inte cykla på vägen utan på någon trottoar brevid vägen helst. Vet ni om det är möjligt att cykla dit utan vägcykling? Mv
Hej hej! Jag och en kompis tänkte cykla från Danderyds sjukhus till Norrtälje! Väldigt långt om jag får säga det själv. Vi vill helst inte cykla på vägen utan på någon trottoar brevid vägen helst. Vet ni om det är möjligt att cykla dit utan vägcykling? Mv
Quote from Funbeat user on 24 August 2017, 17:57Du kommer till Täby/Vallentuna på cykelvägar, men mer norrut behöver du cykla på mindre vägar. "Stan" går inte längre norr ut än så och sedan är det i någon bemärkelse landsbygd. Tyvärr. Men det ska visst gå att hålla sig på mindre vägar.
Du kommer till Täby/Vallentuna på cykelvägar, men mer norrut behöver du cykla på mindre vägar. "Stan" går inte längre norr ut än så och sedan är det i någon bemärkelse landsbygd. Tyvärr. Men det ska visst gå att hålla sig på mindre vägar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2017, 06:56Jag cyklar denna sträcka ibland. Det finns två huvud-vägar: Den ena är gamla Norrtäljevägen och sedan Rösavägen. Den tycker jag fungerar bra ur trafikhänseende och jag gillar den vägen men vet att en del tycker den är lite tråkig. Det andra alternativet ä
Jag cyklar denna sträcka ibland. Det finns två huvud-vägar: Den ena är gamla Norrtäljevägen och sedan Rösavägen. Den tycker jag fungerar bra ur trafikhänseende och jag gillar den vägen men vet att en del tycker den är lite tråkig. Det andra alternativet ä