Quote from Guest on 16 March 2012, 10:20Hej!
Har bestämt mig för att göra en cykeltur till Italien och Frankrike denna sommar.
Har kollat lite cykling runt Comosjön i Italien och fastnat för området kring Bellagio.
Vad gäller Frankrike tänkte jag ge mig på "Mt.Galabier" och undrar om någon har
Hej!
Har bestämt mig för att göra en cykeltur till Italien och Frankrike denna sommar.
Har kollat lite cykling runt Comosjön i Italien och fastnat för området kring Bellagio.
Vad gäller Frankrike tänkte jag ge mig på "Mt.Galabier" och undrar om någon har
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 10:30Tack för tipset skall genast skriva en rad.
MVH
Johan
Tack för tipset skall genast skriva en rad.
MVH
Johan
Quote from ellen olsson on 16 March 2012, 11:39Lago di Como är fint. Det är nog italienarnas favoritsjö. När ytlänningarna åker till Lago di Garda så åker italienarna till Lago di Como.
Om du bor i Bellagio så kan du värma upp med stigningen upp till Madonna del Ghisallo varje dag. Passa på att utnytt
Lago di Como är fint. Det är nog italienarnas favoritsjö. När ytlänningarna åker till Lago di Garda så åker italienarna till Lago di Como.
Om du bor i Bellagio så kan du värma upp med stigningen upp till Madonna del Ghisallo varje dag. Passa på att utnytt
Quote from Lena O on 16 March 2012, 12:41Jag har skickat ett mail till dig Johan med några gpx rutter.
Jag har skickat ett mail till dig Johan med några gpx rutter.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 22:24Tänker att det här är en dal med många möjligheter. Funderar på att prova i sommar.
http://www.cyclo-maurienne.fr/uk/
Tänker att det här är en dal med många möjligheter. Funderar på att prova i sommar.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:59Suveränt! Tack allihop för tipsen.
Suveränt! Tack allihop för tipsen.