Quote from Guest on 26 March 2012, 20:33Är en 21-årig kille som är sugen på att cykla i vackra Sverige i sommar, kanske en klassisk Treriksröset-Smygehuk, eller någon annan rutt.
Tälta i naturen, bo på campingar eller vandrarhem. Få härlig träning av cyklandet och uppleva naturen och allt ann
Är en 21-årig kille som är sugen på att cykla i vackra Sverige i sommar, kanske en klassisk Treriksröset-Smygehuk, eller någon annan rutt.
Tälta i naturen, bo på campingar eller vandrarhem. Få härlig träning av cyklandet och uppleva naturen och allt ann
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 20:43Slå till på den här pralinen vetja!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1101309
Slå till på den här pralinen vetja!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1101309
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 00:13jag och en kompis ska köra smygehuk - treriksröset med en tänkt tid på max 8 dagar i juli. Sverigetempot ser dock intressant ut för ett annat år 🙂
jag och en kompis ska köra smygehuk - treriksröset med en tänkt tid på max 8 dagar i juli. Sverigetempot ser dock intressant ut för ett annat år 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:08Erik,
äsch, det är ju bara att vända och trampa tillbaka igen ...när ni ändå är där menar jag 😉
Erik,
äsch, det är ju bara att vända och trampa tillbaka igen ...när ni ändå är där menar jag 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:59Av nyfikenhet undrar jag vad bästa/billigaste sättet är att transportera cykeln den vägen man inte cyklar, förutsatt att man inte har följebil.
Av nyfikenhet undrar jag vad bästa/billigaste sättet är att transportera cykeln den vägen man inte cyklar, förutsatt att man inte har följebil.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 17:02Springa med den på axeln eller lifta,
Springa med den på axeln eller lifta,
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 20:17låter riktigt kul! hur många dagar har ni tänkt vara ute?
låter riktigt kul! hur många dagar har ni tänkt vara ute?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 22:25Tack för det konstruktiva svaret David!
Tack för det konstruktiva svaret David!
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 22:27Svårt att få det billigare.
Svårt att få det billigare.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 09:32David har nog rätt .
Lifta är nog billigast, men man kanske bör bjuda chauffören på en lunch elller fika .
David har nog rätt .
Lifta är nog billigast, men man kanske bör bjuda chauffören på en lunch elller fika .