Quote from Guest on 22 April 2010, 13:24Jag och min cykelkompis funderar på en cykelvecka i Danmark. Var är bra att bo och utgå ifrån? Racercyklar har vi så asfalt är att föredra:)
Tips mottages.
Jag och min cykelkompis funderar på en cykelvecka i Danmark. Var är bra att bo och utgå ifrån? Racercyklar har vi så asfalt är att föredra:)
Tips mottages.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:34Det beror på vad du vill uppleva.
Det beror på vad du vill uppleva.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 15:02vill cykla
vill cykla
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 15:37Tycker du ska försöka fokusera kring trakterna runt Vejle / Horsens. Har varit där och tävlat och tränat.där finns det också lite backar i omgivningarn, annars är det inte så mycket av den varan i Danmark...
1. Møllehøj Skanderborgs kommun 170,86 m
2
Tycker du ska försöka fokusera kring trakterna runt Vejle / Horsens. Har varit där och tävlat och tränat.där finns det också lite backar i omgivningarn, annars är det inte så mycket av den varan i Danmark...
1. Møllehøj Skanderborgs kommun 170,86 m
2
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 16:31eller Tyskland. Där säljer de mycket smakfulla saker.
eller Tyskland. Där säljer de mycket smakfulla saker.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 08:28Tack för svar, förslag på boende Martin? Tyskland är det bra?
Tack för svar, förslag på boende Martin? Tyskland är det bra?
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 11:13Jag tänkte mer en utflykt till någon tysk gränshandel när du är trött på kantvindskörning.
Jag tänkte mer en utflykt till någon tysk gränshandel när du är trött på kantvindskörning.