Quote from Guest on 11 October 2009, 18:58Vet nån bra cykel/mopedväg ifrån staffanstorp till malmö och tillbacks, som jag då förmodar är samma 😛
Tacksam för snabba svar, ska iväg imorn klockan halv 7.
Mopedväg skrev jag för jag tänkt ta mig ner med moped och cykla hem, måste ha med mig den ner
Vet nån bra cykel/mopedväg ifrån staffanstorp till malmö och tillbacks, som jag då förmodar är samma 😛
Tacksam för snabba svar, ska iväg imorn klockan halv 7.
Mopedväg skrev jag för jag tänkt ta mig ner med moped och cykla hem, måste ha med mig den ner
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 19:08Hej, här är väl den snabbaste vägen om man ska vara säker på att kunna köra med moped också. (det finns också cykelväg mellan Staffanstorps första rondell (från Malmöhållet sett) och Särslöv, det är den väg jag brukar ta med cykel)
Hej, här är väl den snabbaste vägen om man ska vara säker på att kunna köra med moped också. (det finns också cykelväg mellan Staffanstorps första rondell (från Malmöhållet sett) och Särslöv, det är den väg jag brukar ta med cykel)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 19:12Här är en alternativ väg som är lite längre men trevlig. Lite kuperad mellan Särslöv och S Sallerup. Här ser du även cykelvägen ut ur Staffanstorp till Särslöv.
Det finns cykelbana in till stan via S Sallerup, som går inne i bostadsområdena men enklast
Här är en alternativ väg som är lite längre men trevlig. Lite kuperad mellan Särslöv och S Sallerup. Här ser du även cykelvägen ut ur Staffanstorp till Särslöv.
Det finns cykelbana in till stan via S Sallerup, som går inne i bostadsområdena men enklast
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 07:50Man tackar så mycket 🙂 tycker dock där borde finnas en karta som visar moped alternativ cykelväg , vad jag vet är där bara för bil. mvh 🙂
Man tackar så mycket 🙂 tycker dock där borde finnas en karta som visar moped alternativ cykelväg , vad jag vet är där bara för bil. mvh 🙂