Quote from Guest on 3 October 2008, 09:18Är det ngn som har lite info om att cykla på kanarie öarna. jag ska åka dit i november med familjen och tänkte passa på att prova på att cykla där.
Så om någon har några bra tips på vart man kan hyra cykel så vore jag tacksam.
Jag kommer att bo i playa in
Är det ngn som har lite info om att cykla på kanarie öarna. jag ska åka dit i november med familjen och tänkte passa på att prova på att cykla där.
Så om någon har några bra tips på vart man kan hyra cykel så vore jag tacksam.
Jag kommer att bo i playa in
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 09:28om du inte redan gjort det så kolla in både Cykla.com och senast numret av pappersvarianten av Cykla
om du inte redan gjort det så kolla in både Cykla.com och senast numret av pappersvarianten av Cykla
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:23Jämrans osis att det inte var Fuerteventura det handlade om, dit jag ska i December. Men cykeln får åka med likväl, så får väl jag skriva en egen guide sen 😉
Jämrans osis att det inte var Fuerteventura det handlade om, dit jag ska i December. Men cykeln får åka med likväl, så får väl jag skriva en egen guide sen 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 11:34Jag ska dit första veckan in november och ska också försöka hitta en cykel. Blir det för omständigt så struntar jag i det och kör på gymet i stället.
Jag ska dit första veckan in november och ska också försöka hitta en cykel. Blir det för omständigt så struntar jag i det och kör på gymet i stället.
Quote from Marlena Grzywnowicz on 27 October 2008, 10:08Lanzarote är annars en kanon-ö! Jag var där 4 veckor i våras, helt fantastiskt jobbig ö att cykla på. Inte en dag utan sol, men inte heller en enda dag utan stormvindar och dessa förbannade berg som är överallt! Inte ett pass gick att få helt platt =) Låt
Lanzarote är annars en kanon-ö! Jag var där 4 veckor i våras, helt fantastiskt jobbig ö att cykla på. Inte en dag utan sol, men inte heller en enda dag utan stormvindar och dessa förbannade berg som är överallt! Inte ett pass gick att få helt platt =) Låt
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 10:13Club La Santa hade tidigare träningsläger för cyklister på Lanzarote.
Club La Santa hade tidigare träningsläger för cyklister på Lanzarote.
Quote from ellen olsson on 27 October 2008, 21:10Det har de väl fortfarande? Annars satsar de i.o.f.s. en hel del på triathleter...
Det har de väl fortfarande? Annars satsar de i.o.f.s. en hel del på triathleter...