Quote from Guest on 24 May 2011, 22:43Åker dit nu i början på juni,om inte vulkanerna vill annat.Tips på turer o cykeluthyrare runt Platanis.Har hittat någon som hyr ut,vid aqua marina tror jag det heter..Vad behöver jag ta med själv.hjälm?dator?skor?
Åker dit nu i början på juni,om inte vulkanerna vill annat.Tips på turer o cykeluthyrare runt Platanis.Har hittat någon som hyr ut,vid aqua marina tror jag det heter..Vad behöver jag ta med själv.hjälm?dator?skor?
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 22:53Jag var där för en handfull år sedan och hittade en Scottuthyrare precis i närheten. Jag körde på måfå, på egen hand, rakt inåt landet uppför bergen. Jag upplevde det som väldigt lätt att hitta bra rundor. Det är inte mycket trafik att bry sig om så snart
Jag var där för en handfull år sedan och hittade en Scottuthyrare precis i närheten. Jag körde på måfå, på egen hand, rakt inåt landet uppför bergen. Jag upplevde det som väldigt lätt att hitta bra rundor. Det är inte mycket trafik att bry sig om så snart
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 06:08Ung o skyldig.
Ung o skyldig.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:50Tack för trevligt svar:)ska hålla uppsikt efter hundarna!
Tack för trevligt svar:)ska hålla uppsikt efter hundarna!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 18:05Jag hittade en bit styv plastslang som jag fredade mig med när hundarna var som värst på Kretas landsbygd. I övrigt så finns det härlig cykling där med många sköna uppförsbackar. Kan ibland kännas slående ensligt på småvägarna.
Jag hittade en bit styv plastslang som jag fredade mig med när hundarna var som värst på Kretas landsbygd. I övrigt så finns det härlig cykling där med många sköna uppförsbackar. Kan ibland kännas slående ensligt på småvägarna.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 18:28Har hänt här hemma att man fått någon hund efter sej,brukar stanna cykeln dom brukar lugna sej av det.Har fått följa någon tillbaka hem vill ju inte dom ska bli påkörda.Är ju ingen större mening att försöka cykla ifrån dom särskilt inte uppför:)Uppfattade
Har hänt här hemma att man fått någon hund efter sej,brukar stanna cykeln dom brukar lugna sej av det.Har fått följa någon tillbaka hem vill ju inte dom ska bli påkörda.Är ju ingen större mening att försöka cykla ifrån dom särskilt inte uppför:)Uppfattade
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 19:13Här hemma har jag många gånger råkat ut för hundar (och till och med blivit biten) men jag tror en skillnad mellan de jyckar jag träffar här jämfört med de på Kreta är att de svenska är husdjur medan de på Kreta var betydligt mer inställda på att vakta.
S
Här hemma har jag många gånger råkat ut för hundar (och till och med blivit biten) men jag tror en skillnad mellan de jyckar jag träffar här jämfört med de på Kreta är att de svenska är husdjur medan de på Kreta var betydligt mer inställda på att vakta.
S
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:52Jag hade tre trotjänare som väntade utanför mitt hotellrum varje morgon och flåsade med de första kilometrarna. De var supersnälla men jag ville helst inte ha dem i släptåg. De kroknade dock tack och lov i första backen, så jag startade varje morgon med e
Jag hade tre trotjänare som väntade utanför mitt hotellrum varje morgon och flåsade med de första kilometrarna. De var supersnälla men jag ville helst inte ha dem i släptåg. De kroknade dock tack och lov i första backen, så jag startade varje morgon med e
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 07:10Riktigt sugen på cyklingen där nu:)Funkar racer eller är mtb ett bättre alternativ?mest sugen på racern.
Riktigt sugen på cyklingen där nu:)Funkar racer eller är mtb ett bättre alternativ?mest sugen på racern.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 07:36Vi va på Kreta i månadsskiftet april/maj, huvudsyftet va inte att cykla då vi har en lilltjej på 1,5 år. Men en dag hyrde vi cykel (hybrid) och körde upp i bergen. HELT UNDERBART! Där vi körde hade det gått utmärkt att köra racer. Vi hade en vanlig karta
Vi va på Kreta i månadsskiftet april/maj, huvudsyftet va inte att cykla då vi har en lilltjej på 1,5 år. Men en dag hyrde vi cykel (hybrid) och körde upp i bergen. HELT UNDERBART! Där vi körde hade det gått utmärkt att köra racer. Vi hade en vanlig karta