Quote from Guest on 22 June 2008, 11:41Vi ska till Alcudia på Mallorca en vecka i Juli och jag har nu insett att området är populärt bland cyklister. Fast de brukar väl vara där i april-maj och inte i stekheta Juli... jag funderar ändå på att hyra en racer där men vad tror ni; orkar man cykla
Vi ska till Alcudia på Mallorca en vecka i Juli och jag har nu insett att området är populärt bland cyklister. Fast de brukar väl vara där i april-maj och inte i stekheta Juli... jag funderar ändå på att hyra en racer där men vad tror ni; orkar man cykla
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 11:51De snittar runt fyrtio på TdF i juli och det brukar vara ganska varmt.
De snittar runt fyrtio på TdF i juli och det brukar vara ganska varmt.
Quote from Anders Wallerstedt on 22 June 2008, 13:18Ställ klockan på sex, ät frukost, cykla vid sju. Du borde kunna cykla till elva snåret innan det blir för varmt.
Ställ klockan på sex, ät frukost, cykla vid sju. Du borde kunna cykla till elva snåret innan det blir för varmt.
Quote from ellen olsson on 22 June 2008, 13:30Det cyklas friskt bland både elit och motionärer i Sydeuropa under hela sommaren, oavsett temperaturer, så vad är problemet?
Det cyklas friskt bland både elit och motionärer i Sydeuropa under hela sommaren, oavsett temperaturer, så vad är problemet?
Quote from Lena O on 22 June 2008, 14:24"Det cyklas friskt bland både elit och motionärer i Sydeuropa under hela sommaren, oavsett temperaturer" - Hade räckt!
"Det cyklas friskt bland både elit och motionärer i Sydeuropa under hela sommaren, oavsett temperaturer" - Hade räckt!
Quote from ellen olsson on 22 June 2008, 14:31Inte om man vill att den som frågar ska specificera vad det är som skulle kunna hindra honom/henne (här: henne) att göra som de andra som uppenbarligen inta har så stora problem med det.
Inte om man vill att den som frågar ska specificera vad det är som skulle kunna hindra honom/henne (här: henne) att göra som de andra som uppenbarligen inta har så stora problem med det.
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 17:54Vad jag blir avudsjuk!!!
Det är säkert kokevarmt på Mallis då, men tänk på oss stackare som måste dra på sig både lösknän och regnjacka för att inte bli nedkylda här hemma.
Trevlig resa Jannike!
Ps. ta med dig dina egna skor. ds
Vad jag blir avudsjuk!!!
Det är säkert kokevarmt på Mallis då, men tänk på oss stackare som måste dra på sig både lösknän och regnjacka för att inte bli nedkylda här hemma.
Trevlig resa Jannike!
Ps. ta med dig dina egna skor. ds
Quote from Lena O on 22 June 2008, 17:57Läs igen då Fredrik, och se vad som specificierats!
Läs igen då Fredrik, och se vad som specificierats!