Quote from Guest on 20 May 2008, 19:19Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att cykla Vänern Runt i år.
Har ni några bra tips eller goda råd på vägen att dela med er utav så är jag tacksam.
Jag har inte läst in mig på hela anmälningsinformationen än (gör det ikväll).
Själv är jag
Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att cykla Vänern Runt i år.
Har ni några bra tips eller goda råd på vägen att dela med er utav så är jag tacksam.
Jag har inte läst in mig på hela anmälningsinformationen än (gör det ikväll).
Själv är jag
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 19:29Mestadels är det fina mindre vägar, men det är vissa partier då man måste ut på stora vägar. Ledningen kommer informera om detta så var lugn.
Det är flera stopp: mackor, korv mm så du behöver inte ha med energi för hela dagen. Däremot är det ju bra att h
Mestadels är det fina mindre vägar, men det är vissa partier då man måste ut på stora vägar. Ledningen kommer informera om detta så var lugn.
Det är flera stopp: mackor, korv mm så du behöver inte ha med energi för hela dagen. Däremot är det ju bra att h
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 22:26Jag ska inte köra i år, men jag undrar om det är så att samtliga grupper stannar i depåerna eller om de lite snabbare grupperna susar förbi? Det kanske bestäms under själva loppet..?
Jag ska inte köra i år, men jag undrar om det är så att samtliga grupper stannar i depåerna eller om de lite snabbare grupperna susar förbi? Det kanske bestäms under själva loppet..?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 23:11Alla grupper stannar på alla depåer. Är man snabb så stannar man kortare tid.
Alla grupper stannar på alla depåer. Är man snabb så stannar man kortare tid.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 23:11(AFAIK)
(AFAIK)
Quote from Sandra Näslund on 20 May 2008, 23:19Nån koll på hur vägarna är ? Fin asfalt ? Backigt ?
Nån koll på hur vägarna är ? Fin asfalt ? Backigt ?
Quote from ellen olsson on 20 May 2008, 23:21Platt. Det finns i princip inget annat i Sverige.
Platt. Det finns i princip inget annat i Sverige.
Quote from Mikaela Lexén on 20 May 2008, 23:23Tillräckligt platt för att trampa runt med 42-23 som lättaste utväxling?
Tillräckligt platt för att trampa runt med 42-23 som lättaste utväxling?
Quote from Sandra Näslund on 20 May 2008, 23:27Platt som Sörmland , eller platt som Skåne?
Platt som Sörmland , eller platt som Skåne?
Quote from ellen olsson on 20 May 2008, 23:3142-23? Inga problem. Jag rekommenderar det dock inte för att cykla upp till Prato Maslino. Det kan bli i tyngsta laget för de flesta. Det är dock bevisat att 25%-ramper går att ta med 53-21 om man har lite pulver i benen...
42-23? Inga problem. Jag rekommenderar det dock inte för att cykla upp till Prato Maslino. Det kan bli i tyngsta laget för de flesta. Det är dock bevisat att 25%-ramper går att ta med 53-21 om man har lite pulver i benen...