Quote from Guest on 24 May 2012, 17:29Måste bara tipsa om gruppen "cyklande tjejer" som finns på facebook. Vi är över 600 cyklande tjejer i gruppen än så länge! Allt från gröngölingar som jag själv till erfarna cyklister. Ansök och gå med vettja:D
Måste bara tipsa om gruppen "cyklande tjejer" som finns på facebook. Vi är över 600 cyklande tjejer i gruppen än så länge! Allt från gröngölingar som jag själv till erfarna cyklister. Ansök och gå med vettja:D
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 17:39Det måste vara något av en hönsgård.
Det måste vara något av en hönsgård.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 18:58Garanterat(V)
Garanterat(V)
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 20:46Absolut roligaste gruppen jag är med i på facebook. 😀
Absolut roligaste gruppen jag är med i på facebook. 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:06Vad säger det om facebook ^^
Vad säger det om facebook ^^
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:36Håller med Mari-Louise!
Heff, du är bara avundsjuk;)
Håller med Mari-Louise!
Heff, du är bara avundsjuk;)
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:43Hvem tar hand om punkteringene...? (H:)
Hvem tar hand om punkteringene...? (H:)
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:52Haha! Ja, själv lämnar jag nog fortfarande över det till min man, men det är faktiskt anordnat mekarkvällar för bara tjejer genom gruppen, så har jag tur så blir det något likande i min närhet också så småningom:-)
Haha! Ja, själv lämnar jag nog fortfarande över det till min man, men det är faktiskt anordnat mekarkvällar för bara tjejer genom gruppen, så har jag tur så blir det något likande i min närhet också så småningom:-)
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:53dubbelpost
dubbelpost
Quote from Lena O on 25 May 2012, 06:11Det är en punkteringsfri grupp 😉
Det är en punkteringsfri grupp 😉