Quote from Guest on 19 April 2008, 18:35Slänger ut en liten chansning, finns det fler cyklande tjejer här på funbeat från Östersund?? Skulle vara trevligt att få lite cykelsällskap!
Slänger ut en liten chansning, finns det fler cyklande tjejer här på funbeat från Östersund?? Skulle vara trevligt att få lite cykelsällskap!
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:45Gå till fliken träningskompisar. Ställ dig i kartan så att du har översikt över storsjöodjuret. Välj Cykling eller någon annan cyklig träningsform. Tryck hämta kompisar eller vad det står.
Såg att det fanns ett par som reggar cykelträning.
Gå till fliken träningskompisar. Ställ dig i kartan så att du har översikt över storsjöodjuret. Välj Cykling eller någon annan cyklig träningsform. Tryck hämta kompisar eller vad det står.
Såg att det fanns ett par som reggar cykelträning.
Quote from Ebba Johansson on 19 April 2008, 18:48Tackar Anders! jag har iof kikat emellanåt men inte så många som aktiva...trippar dit driket nu, över storsjöodjuret;)
Tackar Anders! jag har iof kikat emellanåt men inte så många som aktiva...trippar dit driket nu, över storsjöodjuret;)
Quote from Lena O on 19 April 2008, 19:12Helena: Annars kan du kolla på www.cykelklubben.se
Helena: Annars kan du kolla på http://www.cykelklubben.se
Quote from Ebba Johansson on 19 April 2008, 22:11Gary: tack för tipset! Tror jag har reggat mig där men inte gjort så mycket mer än att fylla i presentationen:(
Gary: tack för tipset! Tror jag har reggat mig där men inte gjort så mycket mer än att fylla i presentationen:(
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 20 April 2008, 12:22Helena, Castor har någon tjejträning har jag sett. Kanske det kunde vara nåt?
Annars kan du höra av dig ifall du råkar åka till Sundsvall och har med cykeln! 😉
Helena, Castor har någon tjejträning har jag sett. Kanske det kunde vara nåt?
Annars kan du höra av dig ifall du råkar åka till Sundsvall och har med cykeln! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 16:59Castor cyklar med skridskor på fötterna.
Castor cyklar med skridskor på fötterna.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 17:28Tjena Helena.
kolla in www.castorif.se, träningskvällar tisdag,torsdag och söndag. Ska haka på själv framöver.....
Tjena Helena.
kolla in http://www.castorif.se, träningskvällar tisdag,torsdag och söndag. Ska haka på själv framöver.....
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:20^ www.ifcastor.se ^
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:45Ooooops! det var det jag menade igentligen 😀
Ooooops! det var det jag menade igentligen 😀