Quote from Guest on 24 August 2009, 12:12Hallå!
Cykling är ju riktigt roligt!
Jag har cyklat lite lätt sedan i försomras/somras nånting där och tyckt att det funkar som konditionsträning men inget som varit superskoj. För en till två månader sedan kom jag och en kompis på att vi skulle börja cy
Hallå!
Cykling är ju riktigt roligt!
Jag har cyklat lite lätt sedan i försomras/somras nånting där och tyckt att det funkar som konditionsträning men inget som varit superskoj. För en till två månader sedan kom jag och en kompis på att vi skulle börja cy
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:22Grattis till upptäckten med det fina i cykling. Jag har väl gjort samma upptäckt i år ungefär även om jag alltid gillat att cykla. Men att delta i ett arrangemang gav en ny sida av cyklingen att glädjas åt och att motiveras av.
Hoppas ni hittar en cykelk
Grattis till upptäckten med det fina i cykling. Jag har väl gjort samma upptäckt i år ungefär även om jag alltid gillat att cykla. Men att delta i ett arrangemang gav en ny sida av cyklingen att glädjas åt och att motiveras av.
Hoppas ni hittar en cykelk
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:42Ja, tänk vad det kan svänga på bara nån månads tid. Jag trodde att jag skulle gilla att cykla själv mer än vad jag gör, då jag inte tycker om att springa tillsammans med nån annan. Då vill jag helst vara själv, undantaget är väl när sambon är med och spri
Ja, tänk vad det kan svänga på bara nån månads tid. Jag trodde att jag skulle gilla att cykla själv mer än vad jag gör, då jag inte tycker om att springa tillsammans med nån annan. Då vill jag helst vara själv, undantaget är väl när sambon är med och spri
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:44Cyklade för nån vecka sedan hem från kolmårdens djurpark i (vad som kändes som) storm, motvind, uppför och hunger. Faktum var att det var nedför första tredjedelen och sedan ganska så snäll väg men det blåste dock mycket mycket motvind och jag var riktigt
Cyklade för nån vecka sedan hem från kolmårdens djurpark i (vad som kändes som) storm, motvind, uppför och hunger. Faktum var att det var nedför första tredjedelen och sedan ganska så snäll väg men det blåste dock mycket mycket motvind och jag var riktigt