Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykling i Nice / Rivieran
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag spenderar varje sommar i bergen ovanför Nice...skulle kunna fixa hotell rutter etc.. Här cyklar några av världens bästa cyklister....

1 Skulle någon vara intresserad av att resa till Nice och cykla där på östen/ våren?

2. Är någon där i sommar

inte lång därifrån ska jag vara i sommar och springa,simma, och förhoppningsvis cykla om jag får tag i cykel där nere. Banyoul sur mer (osäker på stavning) Jag skulle vara intresserad av att dyka upp några dagar

Hej Magnus!

Jag kommer att vara i Agay, 30 km väster om Cannes, mellan den 28 juni och den 28 juli. Den 2 juli ska jag köra en löptävling som kommer lämna mig med förbrukade ben i någon vecka eller två. Därefter är det tänkt att jag ska cykla en del (kom

Hej Jag utgår från Byn Aspremont som ligger ovanför Nice (Alps Maritimes)...men jag har bil med mig och kan hitta nya utmaningar...kan ju bergen runt Apremont lite väl bra vid det här laget

Ja, du får gärna komma på besök i Esterelmassivet. Populärt bland mountainbikare, men det finns nog en del att göra på landsvägscykel också. Är du på plats hela juli? Vi kanske kan ta en gemensam runda i Stockholm och snacka ihop oss lite.

Hej ja absolut...jag är i Nice hela Juli och första veckan i augusti!