Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykling i Stockholmstrakten 3 & 4 …
You need to log in to create posts and topics.

12

Tjenare,

Jag ska till mellansverige nu på sistaapril helgen och kommer att cykelträna på lördagen och söndagen. Om någon Funbeatare tycker det vore kul att hänga med så säg till:

Söndagen 4 maj kl 08.00:
- Start utanför KG Jonsson Sport & Outdoor AB, H

Du minns rätt när det gäller mig i alla fall.

Det hade varit trevligt att haka på, men jag är på tok för otränad för att kunna cykla så länge och i det tempot. 🙁 Får bli nästa gång istället

Hejsan, jag tänkte hänga på under lördagen.

Skoj! 🙂

Vad har du tänkt dig för runda?

Redigering: Sett från Solna ligger väl Ekerö bra till, men där hittar jag inte alls.
Ska väl påpeka att 28-29 km/h inte är lugnt tempo för mig, snarare rätt nära maxtempo, speciellt om jag ska hålla på i fyra timmar.

Vet inte riktigt var vi kör. någon som har tips på en runda på 9-11 mil? Vi syns annars i morgon kl 8 och bestämmer var vi åker...

Man kan ta Sverigeleden en bit norrut, sedan Sollentunavägen-Strandvägen-Frestavägen-Skålhamravägen och vidare mot Arlanda-Märsta t.ex. Tillbaka via Lunda-Lindholmen-Vallentuna-Skålhamravägen osv.

Vi får väl se vad det blir.

Kent, vart tog du vägen? Vi andra fick en fin tur på Färingsö.

Hejsan,
jag väntade till kvart över. Sedan trampade jag ut mot Stenhamra, vände där och tog färjan från Jungfrusund till Slagsta och trampade tillbaka den vägen. Följer gärna med vid annat tillfälle. Trodde ingen skulle dyka upp 🙁

Ps, jag tog fel på da

12