Quote from Guest on 17 May 2010, 16:05Har tänkte dra igång lite gemensamma träningar med utgångspunkt Ljungsbro utanför Linköping, för de som likt mig själv inte alltid orkar ta sig till Linköping för att köra med Hymer eller Mera Lera eller NocOut.
Mer info: http://www.vretasomk.com/cgi-bin
Har tänkte dra igång lite gemensamma träningar med utgångspunkt Ljungsbro utanför Linköping, för de som likt mig själv inte alltid orkar ta sig till Linköping för att köra med Hymer eller Mera Lera eller NocOut.
Mer info: http://www.vretasomk.com/cgi-bin
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:15Äntligen! Efter tre helger från Linköping är jag riktigt sugen på att hänga med. Läste att Vreta Skid och Motion har städdag kl 09.00 på lördag. Innebär det att det inte blir någon organiserad gruppcykling på lördag eller blir det av ändå?
Äntligen! Efter tre helger från Linköping är jag riktigt sugen på att hänga med. Läste att Vreta Skid och Motion har städdag kl 09.00 på lördag. Innebär det att det inte blir någon organiserad gruppcykling på lördag eller blir det av ändå?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:30Sounds interesting!
Jag ska hänga med! trötts allt det är i Lj 😉
Sounds interesting!
Jag ska hänga med! trötts allt det är i Lj 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 17:58Såg också detta med städdag. Ska kolla med dem om jag kan fixa med något annat, för cykla vill jag.
Såg också detta med städdag. Ska kolla med dem om jag kan fixa med något annat, för cykla vill jag.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 12:44Var tog Nancy vägen?
Var tog Nancy vägen?
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 17:46Ja, jag var nara, men tog roxen runt istället, då bli mina VR förberedelse lite bättre OCH måste nu erkänna att den är ett väldigt trevligt område!
Ja, jag var nara, men tog roxen runt istället, då bli mina VR förberedelse lite bättre OCH måste nu erkänna att den är ett väldigt trevligt område!
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 16:39Stod jag på fel ställe (infarten till Olstorp motionscentral) eller var det ingen gruppträning igår?
Stod jag på fel ställe (infarten till Olstorp motionscentral) eller var det ingen gruppträning igår?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:03Mitt fel Tomas.. jag skrev en notis på forumet på Vretas hemsida (under MTB, det enda stället jag tänkte på). Blev bestämt i Torsdags att köra Sommen Runt.
Micke ska göra en flik på hemsidan för landsväg, ska prata med honom där.
När jag la in den ursprun
Mitt fel Tomas.. jag skrev en notis på forumet på Vretas hemsida (under MTB, det enda stället jag tänkte på). Blev bestämt i Torsdags att köra Sommen Runt.
Micke ska göra en flik på hemsidan för landsväg, ska prata med honom där.
När jag la in den ursprun
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 22:10Hey. Det är helt lugnt, jag kom ju ut och cyklade ändå. Tänkte inte på att titta in i mtb-forumet, får göra det nästa gång om det inte finns en lvg-flik till dess.
Nya tag efter VR, jag är på!
Hey. Det är helt lugnt, jag kom ju ut och cyklade ändå. Tänkte inte på att titta in i mtb-forumet, får göra det nästa gång om det inte finns en lvg-flik till dess.
Nya tag efter VR, jag är på!