Quote from Guest on 7 July 2009, 22:29efter många besluts moment, idåg köpte jag ett cycklocross. Har namligen igen cyckle (typ) och vill börja med triathlon att kompletera lång distanslöpning. I början var det klart ett racer, men jag hade problem att tänka att jag kan inte cyckle året run
efter många besluts moment, idåg köpte jag ett cycklocross. Har namligen igen cyckle (typ) och vill börja med triathlon att kompletera lång distanslöpning. I början var det klart ett racer, men jag hade problem att tänka att jag kan inte cyckle året run
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:39Nejdå, det fungerar bra, eftersom Triathleter inte köper dyra prylar i onödan.
Nejdå, det fungerar bra, eftersom Triathleter inte köper dyra prylar i onödan.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:54Här är några av mina idéer (är ren nybörjare, så ta inget på allvar):
Det mesta av cykelträning bedrivs antagligen inte på en tempo/triatloncykel utan en linjeloppscykel (racer). Till det tror jag att cyclocrossen funkar alldeles prima! (Ev bara byta dä
Här är några av mina idéer (är ren nybörjare, så ta inget på allvar):
Det mesta av cykelträning bedrivs antagligen inte på en tempo/triatloncykel utan en linjeloppscykel (racer). Till det tror jag att cyclocrossen funkar alldeles prima! (Ev bara byta dä
Quote from Lotta W on 7 July 2009, 22:59Dyra prylar köper man bara för att man lägger mer tid på jobb än på träning 😛
Dyra prylar köper man bara för att man lägger mer tid på jobb än på träning 😛
Quote from ellen olsson on 7 July 2009, 23:11När jag stadigt ligger på mer än 40h träning i veckan ska jag sluta köpa prylar. 🙂
När jag stadigt ligger på mer än 40h träning i veckan ska jag sluta köpa prylar. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 09:25Då har du inte tid att köpa prylar... 😉
Då har du inte tid att köpa prylar... 😉