Quote from Guest on 14 May 2010, 21:50Halloj!! Någon som hat provat Cyklotektets Body Fit för optimal sittställnig på racern? 1800:- för 2 timmar där allt rån benläng till rörlighet kollas upp och som sedan överförs till sittställningen. Kan det vara värt pengarna?
Halloj!! Någon som hat provat Cyklotektets Body Fit för optimal sittställnig på racern? 1800:- för 2 timmar där allt rån benläng till rörlighet kollas upp och som sedan överförs till sittställningen. Kan det vara värt pengarna?
Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2010, 22:00Den här är gratis: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Varsågod, den bjuder jag på.
På cykelcity är det också gratis vid köp av cykel.
Den här är gratis: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Varsågod, den bjuder jag på.
På cykelcity är det också gratis vid köp av cykel.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 22:07Vet ingenting om Cyklotekets bodyfit, men 1800 låter mycket. Liksom två timmar.
Vet ingenting om Cyklotekets bodyfit, men 1800 låter mycket. Liksom två timmar.
Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2010, 22:10Jag vill också ha 900 kronor per timme!
Jag vill också ha 900 kronor per timme!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:40900:-/h är inte så farligt/ovanligt om det ska gå att leva på.
Men då ska det vara valuta för pengen också.
900:-/h är inte så farligt/ovanligt om det ska gå att leva på.
Men då ska det vara valuta för pengen också.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:36Precis Martin!
Det blir inte så mycket kvar efter skatter, lokalhyra, löner osv...Jag som egen företagare betalar 61% till staten.
Precis Martin!
Det blir inte så mycket kvar efter skatter, lokalhyra, löner osv...
Jag som egen företagare betalar 61% till staten.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:31Det gör andra också av sitt löneutrymme.
Det gör andra också av sitt löneutrymme.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 12:41Ja, jag har fått deras body fit.
Det är inte den body fit man får när man köper en cykel, denna är betydligt mer avancerad och personlig.
Specialized har tagit fram en body fit, det är den som ligger till grund för den mer avancerade body fit som bla Cy
Ja, jag har fått deras body fit.
Det är inte den body fit man får när man köper en cykel, denna är betydligt mer avancerad och personlig.
Specialized har tagit fram en body fit, det är den som ligger till grund för den mer avancerade body fit som bla Cy
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 12:36Jag köpte ny cykel i slutet av förra året och tycker inte att jag få till sittställningen. Kanske är det en vanesak, det är trots allt en väldigt stor ändring med ny cykel. Jag läser igenom Bruses "bibel" igen.
Jag köpte ny cykel i slutet av förra året och tycker inte att jag få till sittställningen. Kanske är det en vanesak, det är trots allt en väldigt stor ändring med ny cykel. Jag läser igenom Bruses "bibel" igen.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:392 timmar låter väldigt lite, det tog mig 7-8 år innan jag blev säker på min position. Sittposition är svårt så kan man få till det bra från början hos ett proffs så har man kommit långt i sitt cyklande, en inställning ska fungera i många moment: Långsamt,
2 timmar låter väldigt lite, det tog mig 7-8 år innan jag blev säker på min position. Sittposition är svårt så kan man få till det bra från början hos ett proffs så har man kommit långt i sitt cyklande, en inställning ska fungera i många moment: Långsamt,