Quote from Guest on 5 September 2006, 23:12"idag är första dagen på resten av Ditt liv!", eller nåt annat hurtigt...
🙂
"idag är första dagen på resten av Ditt liv!", eller nåt annat hurtigt...
🙂
Quote from Tomas Öhman on 5 September 2006, 23:22första promenaden avklarad!
lite drygt 30 minuter tog det att ta sig ett varv runt lillfjärden i makligt tempo.
vovvarna var nöjda med att få vara ute och se lite nya saker (torsten är nog fortfarande i chocktillstånd! *fnissar*) - torsten och jag hitta
första promenaden avklarad!
lite drygt 30 minuter tog det att ta sig ett varv runt lillfjärden i makligt tempo.
vovvarna var nöjda med att få vara ute och se lite nya saker (torsten är nog fortfarande i chocktillstånd! *fnissar*) - torsten och jag hitta
Quote from Tomas Öhman on 6 September 2006, 20:022:a promenaden.
skönt att kunna småprata medans vi går - jag befarade ju att min kondis skulle vara alltför dåligt för det...
🙂
2:a promenaden.
skönt att kunna småprata medans vi går - jag befarade ju att min kondis skulle vara alltför dåligt för det...
🙂
Quote from Tomas Öhman on 23 September 2006, 15:47hade ju tänkt att jag och lotta idag skulle gå *två* varv runt lillfjärden, men...
uder dagens första pinkpromenad med torsten lyckades jag skaffa mig ett skavsår på vänster häl, så...
:o(få se om jag fixar att bowla ikväll - eventuellt ska lotta och j
hade ju tänkt att jag och lotta idag skulle gå *två* varv runt lillfjärden, men...
uder dagens första pinkpromenad med torsten lyckades jag skaffa mig ett skavsår på vänster häl, så...
:o(
få se om jag fixar att bowla ikväll - eventuellt ska lotta och j
Quote from Tomas Öhman on 26 September 2006, 17:07TUNGT idag.
trött och seg.
ätandet funkar inte heller - jag förlorade kampen mot fiskgratängen.
TUNGT idag.
trött och seg.
ätandet funkar inte heller - jag förlorade kampen mot fiskgratängen.
Quote from Tomas Öhman on 30 September 2006, 12:06SKRUTTVECKA förra veckan...
:o(((INGET stämde, mer än att jag sammantaget under veckan höll mig inom pointsgränsen.
har bloggat om saker att förändra under veckan som kommer:
1. maten
* huvudmålet: lunch
* mer frukt och grönt
* inte slar
SKRUTTVECKA förra veckan...
:o(((
INGET stämde, mer än att jag sammantaget under veckan höll mig inom pointsgränsen.
har bloggat om saker att förändra under veckan som kommer:
1. maten
* huvudmålet: lunch
* mer frukt och grönt
* inte slar
Quote from Tomas Öhman on 7 October 2006, 13:41"rasade" i vikt denna vecka, trots att jag gjort i stort sett *allting* "FEL"...
bara att tacka och ta emot, iofs!
:o)inför kommande vecka:
* INTE slarva med promenaderna!
* äta alla måltider (även mellanmål)
* dricka mer nollpointsdryck
* fortsätta b
"rasade" i vikt denna vecka, trots att jag gjort i stort sett *allting* "FEL"...
bara att tacka och ta emot, iofs!
:o)
inför kommande vecka:
* INTE slarva med promenaderna!
* äta alla måltider (även mellanmål)
* dricka mer nollpointsdryck
* fortsätta b