Quote from Guest on 9 April 2009, 07:54Jag har registrerat all min träning från och med den 1 april. Vill inte börja "mitt i en månad" med registreringen 🙂
Tack för ikväll!
Puuuss
Jag har registrerat all min träning från och med den 1 april. Vill inte börja "mitt i en månad" med registreringen 🙂
Tack för ikväll!
Puuuss
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 08:04Jag har sedan den 6:e tror jag. Så jag ligger lite efter =)
Tack själva för igår. Puss
Jag har sedan den 6:e tror jag. Så jag ligger lite efter =)
Tack själva för igår. Puss
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 08:15j-a vilken underbar påsk vi haft! nu var det dags att jobb aigen..:-)
egentligen tycker jag inte denna sajten är den bästa, jag menar - att va i trädgården 1 h visar ju samma som att springa 1 h...kram kram
j-a vilken underbar påsk vi haft! nu var det dags att jobb aigen..:-)
egentligen tycker jag inte denna sajten är den bästa, jag menar - att va i trädgården 1 h visar ju samma som att springa 1 h...
kram kram
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:34Håller med. Visst, man blir svettig o kroppen värker men det vore kul om det kunde räknas om. Hur är den där träningsguiden då? Kram till er
Håller med. Visst, man blir svettig o kroppen värker men det vore kul om det kunde räknas om. Hur är den där träningsguiden då? Kram till er
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 18:55Håller med. Träningsguiden ger ju olika "poäng" beroende på vad man gör....
Håller med. Träningsguiden ger ju olika "poäng" beroende på vad man gör....