Quote from Guest on 20 November 2013, 11:30Har ställt trainern på balkongen nu för att få lite kyla. Balkongen är inglasad men det blir ju trots det lite fuktigt och kallt. Hur dåligt är det för cykeln att förvaras i dessa förhållanden tror ni? Alternativet till att låta den stå är att ta ner den
Har ställt trainern på balkongen nu för att få lite kyla. Balkongen är inglasad men det blir ju trots det lite fuktigt och kallt. Hur dåligt är det för cykeln att förvaras i dessa förhållanden tror ni? Alternativet till att låta den stå är att ta ner den
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 11:40Jag tror inte det är dåligt.
För rekommendation brukar väl att ställa svalt och torrt?
Vilket stämmer bra för en inglasad balkong.Och helst även mörkt, så att solljuset inte påverkar däcken.
Tror dock inte det är så viktigt. Däck är ju ändå en förbrukn
Jag tror inte det är dåligt.
För rekommendation brukar väl att ställa svalt och torrt?
Vilket stämmer bra för en inglasad balkong.
Och helst även mörkt, så att solljuset inte påverkar däcken.
Tror dock inte det är så viktigt. Däck är ju ändå en förbrukn
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 11:58En tanke som slår mig är korrosion, delar av metal bör kanske vara inoljade/infettade så att de står sig, tänker då främst på drivlina och skruvar...
En tanke som slår mig är korrosion, delar av metal bör kanske vara inoljade/infettade så att de står sig, tänker då främst på drivlina och skruvar...
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 15:49Den er jo innglasad. Tildekk sykklen med et gammalt sengelinde for og ta fuktnedslag om aften ????
Den er jo innglasad. Tildekk sykklen med et gammalt sengelinde for og ta fuktnedslag om aften ????
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 20:57Fint, ni låter ju inte så negativa faktiskt 🙂
Fint, ni låter ju inte så negativa faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 21:18Cyklar är väl gjorda för att användas utomhus?
Cyklar är väl gjorda för att användas utomhus?