Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag undrar om man kan visa sin träning för kompisarna men ändå välja att dölja "sina mål" för dem?

Det borde ju funka på nåt sätt tycker jag eftersom man kan välja så många andra alternativ under "vad andra får se".

Tack på förhand

Du kan välja vad som ska visas på din översiktssida! Målen kan du plocka bort helt från översiktssidan och i stället se till att de visas på din startsida. Startsidan kan bara du själv se 🙂

Tack, men det går ju fortfarande att se under min träning i "visa i kalender" och det är det jag skulle vilja dölja för andra.

Jag vill att de ska kunna se träningen, men inte mina mål. Kanske är en lite för avancerad önskning?

Aha det är den lilla visningen du menar! ledsen det har jag ingen lösning på 🙁

Däremot var det roligt att se hur fint Olle har fixat det med tool tip text där (L)

Men du 😀 De mål som bara läses av vid månadsskiften syns ju inte ens i kalendern! En pa

Sant, det kan ju förstås vara en lösning, eftersom jag har minutmål att uppnå varje vecka så går det ju att sammanställa och ha månadsvis istället. Men poängen med att ha det veckovis är ju att jag har ett pulserande program med olika antal minuter varje

Oavsett om man visar sina mål på den sidan som andra ser så kan väl vem som helst se ens mål om den klickar på fliken "Mina mål"?