Quote from Guest on 30 November 2009, 07:22Ännu en mornstund med mornstånd i mun?
Ännu en mornstund med mornstånd i mun?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 07:32Tänk att du ÄNDÅ lyckas komma i tid till jobbet varje dag.
Tänk att du ÄNDÅ lyckas komma i tid till jobbet varje dag.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:01Vart tog du vägen? Var tanken att jag skulle sitta här och "roa mig själv", eller? (H)
Vart tog du vägen? Var tanken att jag skulle sitta här och "roa mig själv", eller? (H)
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:38Jag har inte tid att sitta här hela dagen mn det är enklarare att läsa trådar än att skicka PM T&R.
Jag har inte tid att sitta här hela dagen mn det är enklarare att läsa trådar än att skicka PM T&R.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:08Nu har jag fyllt magdepån och ska ut på min VU-runda.
Nu har jag fyllt magdepån och ska ut på min VU-runda.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 05:56d morn.
Har du sovit bra? Jag har haft en del att tänka på med min "nya arbetsbeskrivning".
d morn.
Har du sovit bra? Jag har haft en del att tänka på med min "nya arbetsbeskrivning".
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 07:40d morn! Det blev 7½ tim skön sömn, jag är bra på att sova.
Förändrad agenda kan ge neg stress, en hönsgård är ingen lätt miljö.
Funderar på att ta mig till S:t Hans backar idag, bör passa på medan jag har bilen.
d morn! Det blev 7½ tim skön sömn, jag är bra på att sova.
Förändrad agenda kan ge neg stress, en hönsgård är ingen lätt miljö.
Funderar på att ta mig till S:t Hans backar idag, bör passa på medan jag har bilen.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 06:12d morn. Vaknade vid 4:30.
d morn. Vaknade vid 4:30.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 09:07Har du fått sömnproblem lille vän? Det kan även drabba de kaxiga ;).
Då jag vaknade var det -3 grader ute, övervägde att stanna inne men måste ut och införskaffa NiQuitin under dagen.
Har du fått sömnproblem lille vän? Det kan även drabba de kaxiga ;).
Då jag vaknade var det -3 grader ute, övervägde att stanna inne men måste ut och införskaffa NiQuitin under dagen.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 10:35Jag behöver hamna i fas med sömnen.
Jag har en insomningscykel vid 22-22:30 som jag missar allt som oftast och en vid midnatt.
Jag behöver hamna i fas med sömnen.
Jag har en insomningscykel vid 22-22:30 som jag missar allt som oftast och en vid midnatt.