Quote from Guest on 3 July 2012, 12:48Det verkar som om debatten helt dött ut i detta forum. Vad beror det på? Nu när vi fått bort nätmobbare som Ryan så borde vi kunna få ett bättre diskussionsklimat här, eller hur?
Det verkar som om debatten helt dött ut i detta forum. Vad beror det på? Nu när vi fått bort nätmobbare som Ryan så borde vi kunna få ett bättre diskussionsklimat här, eller hur?
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 12:58Jag själv loggar in här av gammal vana, men jag tycker väldigt sällan det egentligen är något intressant här.
Jag tror att många börjar söka sig till andra kanaler som Facebook, bloggar etc. och att traditionella forum håller på att dö ut. Förutsatt att
Jag själv loggar in här av gammal vana, men jag tycker väldigt sällan det egentligen är något intressant här.
Jag tror att många börjar söka sig till andra kanaler som Facebook, bloggar etc. och att traditionella forum håller på att dö ut. Förutsatt att
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 13:06Det är nog ytterst få som är här för att lyssna på Iceboys visdom iaf! (Konstigt nog)
Det är nog ytterst få som är här för att lyssna på Iceboys visdom iaf! (Konstigt nog)
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:40Tjena Iceman. Vi kan ju diskutera vattentempen i Ångermanälven hemma i ditt Sollefteå. Eller plaskar du bara på Risöbadet?
Tjena Iceman. Vi kan ju diskutera vattentempen i Ångermanälven hemma i ditt Sollefteå. Eller plaskar du bara på Risöbadet?
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:57Ja lite insider information om Älvsim från någon från den område hade varit nice!
Ström? Vatten temp? Är banan välmarkerat?
http://www4.idrottonline.se/SollefteaASS-Simidrott/Alvsim/Alvsim/Inbjudan/
Ja lite insider information om Älvsim från någon från den område hade varit nice!
Ström? Vatten temp? Är banan välmarkerat?
http://www4.idrottonline.se/SollefteaASS-Simidrott/Alvsim/Alvsim/Inbjudan/
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 00:59Ständiga personangrepp på en enskild, namngiven person, det låter som nätmobbning i mina öron....
Annars ser diskussionerna här ut mest som tidigare tycker jag. Det är Vansbro och neopren och vattentemperaturer och annat som hör simningen till på sommare
Ständiga personangrepp på en enskild, namngiven person, det låter som nätmobbning i mina öron....
Annars ser diskussionerna här ut mest som tidigare tycker jag. Det är Vansbro och neopren och vattentemperaturer och annat som hör simningen till på sommare
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 01:02Angående Älvssimmet: Det är rätt strömt är min erfarenhet. Speciellt sista delen när man ska tillbaka. Det är svårt att veta vad som är rätt strategi där, beroende på vattennivån i Ångermanälven så kan det vara rätt lätt att komma på grunt vatten på tillb
Angående Älvssimmet: Det är rätt strömt är min erfarenhet. Speciellt sista delen när man ska tillbaka. Det är svårt att veta vad som är rätt strategi där, beroende på vattennivån i Ångermanälven så kan det vara rätt lätt att komma på grunt vatten på tillb
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 08:39Angående personangrepp på forum är det inte alls ovanligt i vissa forum, OM FORUMÄGARENE TILLÅTER DET! Vilket tyvärr är så fallet här på FB.
Jag själv har lämnat några forum, pga. att vissa personer ständigt sprider negativ energi om kring sig. Här på F
Angående personangrepp på forum är det inte alls ovanligt i vissa forum, OM FORUMÄGARENE TILLÅTER DET! Vilket tyvärr är så fallet här på FB.
Jag själv har lämnat några forum, pga. att vissa personer ständigt sprider negativ energi om kring sig. Här på F
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 09:49Håller med om att forum som är helt omodererade känns mindre bra än de som modereras (se t.ex. hela familjen av forum runt StackExchange). Att röra sig åt det hållet blir nog en överlevnadssak för Funbeat
Håller med om att forum som är helt omodererade känns mindre bra än de som modereras (se t.ex. hela familjen av forum runt StackExchange). Att röra sig åt det hållet blir nog en överlevnadssak för Funbeat
Quote from Elias Engqvist on 4 July 2012, 13:09Iceman är inte namngiven!
Iceman är inte namngiven!