Quote from Guest on 13 August 2008, 15:59Ingen förstår mitt lidande.
Ingen förstår mitt lidande.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 16:09Prova att snitta 45 under en timme på en cykel...
Prova att snitta 45 under en timme på en cykel...
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 16:15Fast just på grund av att jag själv är rätt lat så förstår jag på ett sätt hans lidande. Imponerande.
Fast just på grund av att jag själv är rätt lat så förstår jag på ett sätt hans lidande. Imponerande.
Quote from Lotta W on 13 August 2008, 18:01Jag lider av att inte kunna snitta i 45 under en timme på cykel.
Jag lider av att inte kunna snitta i 45 under en timme på cykel.
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2008, 19:25Jag snittade faktiskt under 45 i under en timme idag! Fast det kanske är lite OT
Jag snittade faktiskt under 45 i under en timme idag! Fast det kanske är lite OT
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:30Det gjorde jag också..
Framför allt under sändningen.
Det gjorde jag också..
Framför allt under sändningen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 08:38Nyss gjort 45goda snittar att ha i os soffan i dag, tog inte mer än 38min (PB)
Nyss gjort 45goda snittar att ha i os soffan i dag, tog inte mer än 38min (PB)
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 08:39bra PB chrille. själv ska jag snart poppa lite popcorn
bra PB chrille. själv ska jag snart poppa lite popcorn
Quote from Lotta W on 14 August 2008, 08:42Jag har just ätit en minimuffins. Det får man göra när man har tränat, tycker jag.
Jag har just ätit en minimuffins. Det får man göra när man har tränat, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 08:53Dagens understatement:
"Det gäller att kunna plåga sig och ligga på gränsen eller över smärtgränsen i drygt en timme. Det är inte alla som har den förmågan..."
Själv skulle jag väl kunna ligga på smärtgränsen i ca 1 sek. Vad har ni för PB i den grenen?
Dagens understatement:
"Det gäller att kunna plåga sig och ligga på gränsen eller över smärtgränsen i drygt en timme. Det är inte alla som har den förmågan..."
Själv skulle jag väl kunna ligga på smärtgränsen i ca 1 sek. Vad har ni för PB i den grenen?