Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBeach 2010Dagens matchvikt
You need to log in to create posts and topics.

Vägde in på 64,4 kg imorse.
Vart tog de 2 kg extra vägen som jag hade innan helgen? Har ju inte direkt börjat mitt nya hälsosamma liv under helgen... Blev både ost o kex, vin, pizza (hemmagjord iofs) och choklad. Mystifikt...

/Monica

Ja du, det låter väldigt mystiskt. Själv mätte jag mig i morse. Lägger in resultatet ikväll här. Nu kör vi så det ryker....även om jag har mer att gå ner än du....

Vägde 64,0 kg imorse.
-0,4 kg....men det räknas väl knappt....

/Monica

Allt räknas.... 😉

Tänkte regga dagens vikt men nu vart jag plötsligt osäker på vad det var...Attans! Hade för mig att det var -0,1 från förra veckan men 63,9 stämmer inte.... Får väga om mig imorgon igen.

/Klanten

Jag har ingen aning hur det går för mig. Tror kanske att det iaf inte går uppåt. Har fortfarande inte vägt mig och ska leta fram ett måttband ur nån kartong så får vi se...

Här kommer förra veckans vikt:
1/2 = 63,6 kg
Denna veckas vikt:
9/2 = 63,3 kg

Får se hur det blir nästa vecka, för jag har fått hem 1 kg mumsig engelsk choklad (H:)

Kram!

Vad duktig du är. Goooo monica!!

Aså, jag är ju ursämst på det här. Glömde regga förra veckan. Då stod vågen på 63,1 kg 😀 vilket jag var mäkta förvånad över eftersom vi hade en riktig svullahelg med födelsedagskalas och allt. Imorse glömde jag att väga mig men det var nog lika bra, anan

Bra där. Imorgon ska jag till mamma, då ska jag väga mig. Usch.