Quote from Guest on 12 January 2010, 07:27Vägde in på 64,4 kg imorse.
Vart tog de 2 kg extra vägen som jag hade innan helgen? Har ju inte direkt börjat mitt nya hälsosamma liv under helgen... Blev både ost o kex, vin, pizza (hemmagjord iofs) och choklad. Mystifikt.../Monica
Vägde in på 64,4 kg imorse.
Vart tog de 2 kg extra vägen som jag hade innan helgen? Har ju inte direkt börjat mitt nya hälsosamma liv under helgen... Blev både ost o kex, vin, pizza (hemmagjord iofs) och choklad. Mystifikt...
/Monica
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:37Ja du, det låter väldigt mystiskt. Själv mätte jag mig i morse. Lägger in resultatet ikväll här. Nu kör vi så det ryker....även om jag har mer att gå ner än du....
Ja du, det låter väldigt mystiskt. Själv mätte jag mig i morse. Lägger in resultatet ikväll här. Nu kör vi så det ryker....även om jag har mer att gå ner än du....
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:22Vägde 64,0 kg imorse.
-0,4 kg....men det räknas väl knappt..../Monica
Vägde 64,0 kg imorse.
-0,4 kg....men det räknas väl knappt....
/Monica
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 19:16Allt räknas.... 😉
Allt räknas.... 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 12:45Tänkte regga dagens vikt men nu vart jag plötsligt osäker på vad det var...Attans! Hade för mig att det var -0,1 från förra veckan men 63,9 stämmer inte.... Får väga om mig imorgon igen.
/Klanten
Tänkte regga dagens vikt men nu vart jag plötsligt osäker på vad det var...Attans! Hade för mig att det var -0,1 från förra veckan men 63,9 stämmer inte.... Får väga om mig imorgon igen.
/Klanten
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 07:52Jag har ingen aning hur det går för mig. Tror kanske att det iaf inte går uppåt. Har fortfarande inte vägt mig och ska leta fram ett måttband ur nån kartong så får vi se...
Jag har ingen aning hur det går för mig. Tror kanske att det iaf inte går uppåt. Har fortfarande inte vägt mig och ska leta fram ett måttband ur nån kartong så får vi se...
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:47Här kommer förra veckans vikt:
1/2 = 63,6 kg
Denna veckas vikt:
9/2 = 63,3 kgFår se hur det blir nästa vecka, för jag har fått hem 1 kg mumsig engelsk choklad (H:)
Kram!
Här kommer förra veckans vikt:
1/2 = 63,6 kg
Denna veckas vikt:
9/2 = 63,3 kg
Får se hur det blir nästa vecka, för jag har fått hem 1 kg mumsig engelsk choklad (H:)
Kram!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:14Vad duktig du är. Goooo monica!!
Vad duktig du är. Goooo monica!!
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 21:08Aså, jag är ju ursämst på det här. Glömde regga förra veckan. Då stod vågen på 63,1 kg 😀 vilket jag var mäkta förvånad över eftersom vi hade en riktig svullahelg med födelsedagskalas och allt. Imorse glömde jag att väga mig men det var nog lika bra, anan
Aså, jag är ju ursämst på det här. Glömde regga förra veckan. Då stod vågen på 63,1 kg 😀 vilket jag var mäkta förvånad över eftersom vi hade en riktig svullahelg med födelsedagskalas och allt. Imorse glömde jag att väga mig men det var nog lika bra, anan
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 09:27Bra där. Imorgon ska jag till mamma, då ska jag väga mig. Usch.
Bra där. Imorgon ska jag till mamma, då ska jag väga mig. Usch.