Quote from Guest on 15 January 2011, 19:32Åkte Arningeleden idag (hårt trafik väg i norra stockholm) vid lunchtid ungefär. Arningeleden är en 80km/h väg med 1 fil i vardera riktning där bilarna håller allt mellan 80-100km/h. Inte helt ovanligt att det ligger bilar i diket längs med vägen. Snö och
Åkte Arningeleden idag (hårt trafik väg i norra stockholm) vid lunchtid ungefär. Arningeleden är en 80km/h väg med 1 fil i vardera riktning där bilarna håller allt mellan 80-100km/h. Inte helt ovanligt att det ligger bilar i diket längs med vägen. Snö och
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 19:42Är inte en sådan handling att be om stryk?
Är inte en sådan handling att be om stryk?
Quote from Rasmus Olsson on 15 January 2011, 20:26Ibland finns det inget alternativ om du inte har ett miljöförstörande fordon. Särskilt vintertid när entreprenörerna saboterar allt som itne spyr ut avgaser.
Ibland finns det inget alternativ om du inte har ett miljöförstörande fordon. Särskilt vintertid när entreprenörerna saboterar allt som itne spyr ut avgaser.
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 09:01cyklade igår på E22 i Blekinge. Otroligt vilken hänsyn bilisterna tog. jag blev varm om hjärtat.
cyklade igår på E22 i Blekinge. Otroligt vilken hänsyn bilisterna tog. jag blev varm om hjärtat.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 16:01va? blev han inte på körd och skylldig att betala böter?
Det var det värsta...Det finns hopp 😀
va? blev han inte på körd och skylldig att betala böter?
Det var det värsta...Det finns hopp 😀
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 17:13Det "fina" med Arningevägen är att det inte finns något alternativ. Det är vägen och inget annat som gäller. Sommartid tycker jag den är helt OK att cykla på, förutom bron över Norrortsleden som är lite trång.
Det "fina" med Arningevägen är att det inte finns något alternativ. Det är vägen och inget annat som gäller. Sommartid tycker jag den är helt OK att cykla på, förutom bron över Norrortsleden som är lite trång.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 18:52Har cyklat hela vintern i Stockholm och jag måste ge bilisterna, okey några undantag finns, en eloge. Precis som i Blekinge tycker jag att de visar en helt annan hänsyn under vintern än resten av året.
Har cyklat hela vintern i Stockholm och jag måste ge bilisterna, okey några undantag finns, en eloge. Precis som i Blekinge tycker jag att de visar en helt annan hänsyn under vintern än resten av året.