Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Minns ni att jag för ett tag sedan klagade på att den motions jag planerat in för en viss dag också sågs som avklarad motion? Alltså att jag hade planerat in ett pass för t.ex söndagen den 16/3 och när den dagen grydde så stod träningen både som planerad

Har för mig Olle sa att det va en glitch. Hur som helst bra att det funkar för dig nu! Jag planerar inte så mkt (precis börjat med det) så jag vet inte lixom.

Jag stör mig på att de antal minuter man planerat träna men inte genomfört summeras när man vis

Vad är en glitch? Mig veterligen svarade inte Olle i den tråden jag menar alls,,,men det kan vara mitt minne som sviktar.

Men däremot summeras inte den planerade träningen ihop längre,,,,om du nu menar längst till höger i kalendern? Det är borta nu. Jag

Glitch - liten, mindre allvarlig bugg, dvs ett mindre allvarligt fel, tex något som ett skönhetsfel som inte allvarligt påverkar funktionen.

En glitch är ett fel ungefär.

Jag menar inte kalendern utan när man är inne på "Min Träning" och klickar på fliken "Visa i lista". Summan längst ner är på alla minuter oavsett vad.

Aha du menade där,,,ja just den funktionen använder jag aldrig så den tänkte jag inte ens på.