Quote from Guest on 12 January 2009, 22:07Mitt önskemål är att det någonstans skulle gå att se vilka som tränat varje dag och vad man tränat och hur länge, ev hur långt. Som det är nu är det ju bara "Min personliga topplista" som gäller. Det vore kul att se hur många som tränar varje dag här på F
Mitt önskemål är att det någonstans skulle gå att se vilka som tränat varje dag och vad man tränat och hur länge, ev hur långt. Som det är nu är det ju bara "Min personliga topplista" som gäller. Det vore kul att se hur många som tränar varje dag här på F
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 22:17Kolla in oss på FunBeat Streak Runners....?!
Vi kör VARJE dag....men hur man får fram oss alla samtidigt de vete sjuttsigen..?
E du sugen på att hänga me???
Gullfot regerar planeten typ..?//Kjell.
Kolla in oss på FunBeat Streak Runners....?!
Vi kör VARJE dag....men hur man får fram oss alla samtidigt de vete sjuttsigen..?
E du sugen på att hänga me???
Gullfot regerar planeten typ..?//Kjell.
Quote from Anders Wallerstedt on 13 January 2009, 09:49Att träna varje dag är inte sunt! En till två vilodagar rekommenderas.
Om vi nu pratar lite tyngre träning, och inte återhämtningsträning. Tex promenad, kan man köra varje dag, om man nu ids att regga det förstås.
Att träna varje dag är inte sunt! En till två vilodagar rekommenderas.
Om vi nu pratar lite tyngre träning, och inte återhämtningsträning. Tex promenad, kan man köra varje dag, om man nu ids att regga det förstås.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:52Streak running blir vad man gör det till, visst springer vi varje dag, men allt som krävs är 1 km och att lunka runt 1 km räknas knappast till hårdare träning!
Streak running blir vad man gör det till, visst springer vi varje dag, men allt som krävs är 1 km och att lunka runt 1 km räknas knappast till hårdare träning!
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:33Jag tror att frågan snarare har att göra med hur många som över huvud taget reggar träning här på FunBeat. Vi har just passerat 50 000 medlemmar (grattis Olle!) men hur många av dessa registrerar träning och i så fall vad? Fick en uppgift för ett tag seda
Jag tror att frågan snarare har att göra med hur många som över huvud taget reggar träning här på FunBeat. Vi har just passerat 50 000 medlemmar (grattis Olle!) men hur många av dessa registrerar träning och i så fall vad? Fick en uppgift för ett tag seda
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:35och hur många visar sin träning så att de vill vara med i en sån visning?
och hur många visar sin träning så att de vill vara med i en sån visning?
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:56Jag är i alla fall nyfiken, det blir ju i alla fall bara en sammanställning så jag tycker att man kan ta även de som inte vill visa sin träning till allmän beskådan... om det nu blir en sådan funktion. Om den kommer skulle man kanske kunna filtrera den gr
Jag är i alla fall nyfiken, det blir ju i alla fall bara en sammanställning så jag tycker att man kan ta även de som inte vill visa sin träning till allmän beskådan... om det nu blir en sådan funktion. Om den kommer skulle man kanske kunna filtrera den gr
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 14:54Raymond> Du har uppfattat min önskan helt korrekt. Du var bara lite bätre att förklara vad jag menade. Tack! 🙂
Raymond> Du har uppfattat min önskan helt korrekt. Du var bara lite bätre att förklara vad jag menade. Tack! 🙂