Quote from Guest on 13 February 2014, 16:51Jag köpte en begagnad Scott mtb för något år sedan, som tyvärr mest har blivit använd som vinterpendlare (jag vet att jag borde ha en cx men det får bli nästa säsong).
Framgaffeln som är en XCR nånting har börjat låsa sig så fort det blir minusgrader - m
Jag köpte en begagnad Scott mtb för något år sedan, som tyvärr mest har blivit använd som vinterpendlare (jag vet att jag borde ha en cx men det får bli nästa säsong).
Framgaffeln som är en XCR nånting har börjat låsa sig så fort det blir minusgrader - m
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 17:01Alla dämpargafflar kräver regelbunden service för att fungera bra. Suntours billiga gafflar fungerar dock lite sådär även när de är nya. Ju dyrare gaffeln är desto mer skillnad kommer du att märka allt eftersom den geggar ihop. Förmodligen har all smörjol
Alla dämpargafflar kräver regelbunden service för att fungera bra. Suntours billiga gafflar fungerar dock lite sådär även när de är nya. Ju dyrare gaffeln är desto mer skillnad kommer du att märka allt eftersom den geggar ihop. Förmodligen har all smörjol
Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 20:28Tack för infon!
Jo jag har funderat på en stel framgaffel, men jag har gillat att ha en dämpad de gångerna jag varit ute i skogen.. Stel känns som en halvmesyrlösning där en cx hade varit bättre..
Tack för infon!
Jo jag har funderat på en stel framgaffel, men jag har gillat att ha en dämpad de gångerna jag varit ute i skogen.. Stel känns som en halvmesyrlösning där en cx hade varit bättre..