Quote from Guest on 21 April 2010, 19:19Tjena!
Har trampat några mil på min Merida 903 med tiagrautr...
Är nu sugen på att byta cykel och har sneglat lite på en Nishiki med carbonram, ultegra bakväxel och Shimano 105 framväxel.
Pris ca 18000kr. Bör jag lugna mig och titta på andra alternativ el
Tjena!
Har trampat några mil på min Merida 903 med tiagrautr...
Är nu sugen på att byta cykel och har sneglat lite på en Nishiki med carbonram, ultegra bakväxel och Shimano 105 framväxel.
Pris ca 18000kr. Bör jag lugna mig och titta på andra alternativ el
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:29Du borde kunna hitta något bättre med den budgeten.
Du borde kunna hitta något bättre med den budgeten.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:46Jag får kolla vidare.Cykeln som jag tittat på fanns på hemmaplan, köpte min merida där också. Fördelen med att hanla där är att jag har nära till rep o service.
Har kollat lite på cykelmagnetern.se i falkenberg, en wilier är kanske inte fel.
Ingen panik,
Jag får kolla vidare.Cykeln som jag tittat på fanns på hemmaplan, köpte min merida där också. Fördelen med att hanla där är att jag har nära till rep o service.
Har kollat lite på cykelmagnetern.se i falkenberg, en wilier är kanske inte fel.
Ingen panik,
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:28Wilier är mkt trevligt! Kanske en begagnad? För 20 får du en som kostade det dubbla i nypris. Tex en Izoard med Record, som jag har. Men den säljer jag inte. Kolla runt på nätet och i butiker.
Wilier är mkt trevligt! Kanske en begagnad? För 20 får du en som kostade det dubbla i nypris. Tex en Izoard med Record, som jag har. Men den säljer jag inte. Kolla runt på nätet och i butiker.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:06Bikebuster har en Battaglin C11 med Chorus jag porrsurfar på med jämna mellanrum. 🙂 Strax över 20k.
Bikebuster har en Battaglin C11 med Chorus jag porrsurfar på med jämna mellanrum. 🙂 Strax över 20k.