Quote from Guest on 27 May 2012, 21:59Jag hittar inte var man skriver in dagsnoteringar längre. Hur gör man?
Jag hittar inte var man skriver in dagsnoteringar längre. Hur gör man?
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 22:09Den ljusblå "Lägg till träningspass"-rutan där du lägger in dina pass har tre flikar, varav den ena är "Dagens vikt/mått/puls". Om det var det du menade, för det kan ju rimligen finnas andra dagsnoteringar också.
Den ljusblå "Lägg till träningspass"-rutan där du lägger in dina pass har tre flikar, varav den ena är "Dagens vikt/mått/puls". Om det var det du menade, för det kan ju rimligen finnas andra dagsnoteringar också.
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 22:34Ja, jag såg det där, men jag vet inte om det är det jag menar. Om inte dagsnoteringen har gjorts om alltså. Det jag menar är det som blir gulmarkerat i kalendern. Fast jag kan ju testa förstås.
Ja, jag såg det där, men jag vet inte om det är det jag menar. Om inte dagsnoteringen har gjorts om alltså. Det jag menar är det som blir gulmarkerat i kalendern. Fast jag kan ju testa förstås.
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 23:26Ingmari, jag tror att det är den du menar.
Ingmari, jag tror att det är den du menar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 23:31Japp, det var det. 🙂 Tack för hjälpen.
Japp, det var det. 🙂 Tack för hjälpen.