Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja följa upp mitt midjemått (som egentligen säger mer om en form än vikt) och fettprocenten från min våg i dagsnoteringar. Egentligen skulle man kunna ha en godtycklig ruta som man kan få namnge själv. På så sätt så kan ju välja själv.

Skriv alla siffrorna i följd. T ex:

Vikt: 70.3 kg
Midjemått: 81 cm
Fettprocent: 17

Så blir det: 7038117

Du skulle kanske kunna använda t.ex. fältet vilopuls för att registrera fettprocenten och fältet dagskonsumtion för midjemåttet.

Hej,

Har för mig att jag har sett liknande frågor och att Olle då svarat något i stil med att funbeat är en träningssite och inte en viktminsknings/bantningsdito och därför vill man inte tillföra någon sådan funktionalitet.

Så du for nog göra någon work

Ja, tänk om den kunde få vara det också.

Låter som ett märkligt resonamang att funbeat skulle förvandlas till en bantningsajt för om man skulle kunna notera sitt midjemått. Jag tränar inte för att banta men håller ändå koll på både midjemått och vikt och skulle uppskatta en sådan funktion utan

Vad ska du med den till?

Precis som med träningshistoriken kan man analysera midjemåttet för att se mönster och vad som funkar eller inte. Så svårt är väl inte det att förstå? 🙂

Lite gammal diskussion, men känns ändå som en bra grej att ha.
Nån skrev att det bara är en träningssajt och alla tydligen är fit och ingen behöver gå ner i vikt eller upp...
Går ju att skriva in sin vikt, så varför inte kunna få en statistik på ex midje