Quote from Guest on 13 May 2008, 13:34I min kalender ser det alltid lite underligt ut när jag kommenterar mina dagsnoteringar:
Vikten kommer längst ner, men kommentaren hamnar högst upp före träningspassen. Ska det verkligen se ut så?
I min kalender ser det alltid lite underligt ut när jag kommenterar mina dagsnoteringar:
Vikten kommer längst ner, men kommentaren hamnar högst upp före träningspassen. Ska det verkligen se ut så?
Quote from mårten jansson on 13 May 2008, 13:44Har aldrig tänkt på det, jag kommenterar aldrig de övriga dagsnoteringarna utan skriver kanske in min vikt men sen skriver jag tex "trött" eller något annat i kommentaren...
När man skriver en dagsnotering känns det ju rimligt att den hamnar överst på d
Har aldrig tänkt på det, jag kommenterar aldrig de övriga dagsnoteringarna utan skriver kanske in min vikt men sen skriver jag tex "trött" eller något annat i kommentaren...
När man skriver en dagsnotering känns det ju rimligt att den hamnar överst på d
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 17:42Jag har ofta använt kommentaren för att tala om var och när jag vägt mig eller mätt vilopulsen, och det ser väldigt märkligt ut när det kommer överst 🙂
Jag har ofta använt kommentaren för att tala om var och när jag vägt mig eller mätt vilopulsen, och det ser väldigt märkligt ut när det kommer överst 🙂