Quote from Guest on 3 June 2009, 19:09Som rubriken lyder undrar jag ifall det finns någon funktion där man kan se sin dagsträning i diagrammet. Nu kan jag iallafall enbart välja se vecka/månad/år.. eller så har jag bara missat någon knapp nånstans 😉
Tack på förhand 🙂
Som rubriken lyder undrar jag ifall det finns någon funktion där man kan se sin dagsträning i diagrammet. Nu kan jag iallafall enbart välja se vecka/månad/år.. eller så har jag bara missat någon knapp nånstans 😉
Tack på förhand 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 19:19Självklart vill man ju ha en dagsdiagram med interpolation (och extrapolation) så att man kan se trender, svängningar och annat spännande...*tittar sig yrvaket om och inser att kanske inte alla har samma böjelser* 😀
Självklart vill man ju ha en dagsdiagram med interpolation (och extrapolation) så att man kan se trender, svängningar och annat spännande...*tittar sig yrvaket om och inser att kanske inte alla har samma böjelser* 😀
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2009, 19:23Det hade vatt kul om man kunde välja träningstyp/er i 30 dagars diagrammet 🙂
Det hade vatt kul om man kunde välja träningstyp/er i 30 dagars diagrammet 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 10:16Erik - är det mitt inlägg som får dig att se att inte alla har sådana böjelser? Då är jag ett dåligt exempel är jag böjd att tillstå. Tillhör skaran som till stor del tränar just för att få data att vända och vrida på 🙂
Erik - är det mitt inlägg som får dig att se att inte alla har sådana böjelser? Då är jag ett dåligt exempel är jag böjd att tillstå. Tillhör skaran som till stor del tränar just för att få data att vända och vrida på 🙂