Quote from Guest on 31 May 2008, 19:54DalaTuren är en idyllisk cykelfärd genom Dalarna, där du passerar allt från orörd finnmark till djupskog och levande fäbodar.
Varje etapp är cirka 5-19,5 mil lång, men eftersom det finns genvägar på de fem etapperna, kan du välja att cykla kortare sträck
DalaTuren är en idyllisk cykelfärd genom Dalarna, där du passerar allt från orörd finnmark till djupskog och levande fäbodar.
Varje etapp är cirka 5-19,5 mil lång, men eftersom det finns genvägar på de fem etapperna, kan du välja att cykla kortare sträck
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 20:04Hej!
Jag funderar på att åka Dalaturen i år. Är det någon som åkt förr som kan berätta lite hur det går till? Boende, cykeltransport upp till Falun, vad ska man ha med sig och vad behöver man tänka på? Mycket frågon kanske 🙂 Hur mycket brukat totalkostn
Hej!
Jag funderar på att åka Dalaturen i år. Är det någon som åkt förr som kan berätta lite hur det går till? Boende, cykeltransport upp till Falun, vad ska man ha med sig och vad behöver man tänka på? Mycket frågon kanske 🙂 Hur mycket brukat totalkostn
Quote from Lena O on 31 May 2008, 20:58MD: Klicka på länken 😉 mycket bra info där.
Jag åkte 2 dagar förra året.
Kanonvägar med lite traffik. En fröjd ... och Björn har pratat om att åka ner till Lund direkt efteråt för att delta i Ride of Hope 🙂
MD: Klicka på länken 😉 mycket bra info där.
Jag åkte 2 dagar förra året.
Kanonvägar med lite traffik. En fröjd ... och Björn har pratat om att åka ner till Lund direkt efteråt för att delta i Ride of Hope 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:42Jag åkte alla 5 dagarna förra året och måste säga att det var en sjukt bra organisation kring allt.
Det var synd att inte fler åkte och fick uppleva det.Dock måste jag säga att jag inte kommer åka i år dock då jag gillade förra årets koncept bättre när
Jag åkte alla 5 dagarna förra året och måste säga att det var en sjukt bra organisation kring allt.
Det var synd att inte fler åkte och fick uppleva det.
Dock måste jag säga att jag inte kommer åka i år dock då jag gillade förra årets koncept bättre när
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 23:11Ja, det verkar vara riktigt bra organiserat. Är lite lockad av att testa och se om jag fixar alla dagar och alla sträckorna 🙂 Hur mycket gick det på för dig förra året totalt, jag har snabbräknat och då skulle det bli kring 3000kr för boende 4 nätter och
Ja, det verkar vara riktigt bra organiserat. Är lite lockad av att testa och se om jag fixar alla dagar och alla sträckorna 🙂 Hur mycket gick det på för dig förra året totalt, jag har snabbräknat och då skulle det bli kring 3000kr för boende 4 nätter och
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 23:39Kommer inte ihåg tyvärr vad det landade på...
men det låter inte helt orimligt. Jag rekommenderar starkt Faluns gamla fängelse som numera är vandrarhem. Det är en kul upplevelse !!
Sträckorna förra året var något kortare vill jag minnas. En feedback som v
Kommer inte ihåg tyvärr vad det landade på...
men det låter inte helt orimligt. Jag rekommenderar starkt Faluns gamla fängelse som numera är vandrarhem. Det är en kul upplevelse !!
Sträckorna förra året var något kortare vill jag minnas. En feedback som v