Quote from Guest on 9 October 2010, 10:49Har ett problem som just dykt upp på min 310XT och undrar om någon annan känner igen det och kan råda bot på det!
Så fort ANT Agent startar och börjar överföra data mellan enheten och Garmin Connect så stänger 310:an av sig! Om jag har ANT Agent avstängt
Har ett problem som just dykt upp på min 310XT och undrar om någon annan känner igen det och kan råda bot på det!
Så fort ANT Agent startar och börjar överföra data mellan enheten och Garmin Connect så stänger 310:an av sig! Om jag har ANT Agent avstängt
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 10:59Hur laddar du den om inte via usbsladden?
Med risk för att berätta något du vet:
Sladden till nätkontakten är en usbsladd som kan tas ut och in i datorn.Edit: I övrigt tycker jag att kontakt med Garmin skall tas, deras produkt så de skall se till att
Hur laddar du den om inte via usbsladden?
Med risk för att berätta något du vet:
Sladden till nätkontakten är en usbsladd som kan tas ut och in i datorn.
Edit: I övrigt tycker jag att kontakt med Garmin skall tas, deras produkt så de skall se till att
Quote from Camilla Höög on 9 October 2010, 14:03Så när dataöverföringen börjar så stänger klockan av sig och då avslutas överföringen? Du kan alltså inte föra över några pass från klockan till Garmin Connect?
När jag kollar i din träningskalender så ser det ut som att du fört över träningspass från kl
Så när dataöverföringen börjar så stänger klockan av sig och då avslutas överföringen? Du kan alltså inte föra över några pass från klockan till Garmin Connect?
När jag kollar i din träningskalender så ser det ut som att du fört över träningspass från kl
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 13:38Jag har bara använt ANT Agent för att sköta kommunikationen mellan dator och GPS och då blir det ju trådlöst. Visste inte ens att det gick att äverföra via sladd med 310XT??
Ja, alla överföringar började fungera igen efter att jag startat om datorn ett p
Jag har bara använt ANT Agent för att sköta kommunikationen mellan dator och GPS och då blir det ju trådlöst. Visste inte ens att det gick att äverföra via sladd med 310XT??
Ja, alla överföringar började fungera igen efter att jag startat om datorn ett p
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 18:51"Visste inte ens att det gick att äverföra via sladd med 310XT??"
Det gör det inte!
"Visste inte ens att det gick att äverföra via sladd med 310XT??"
Det gör det inte!
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:10Nej, jag tänkte väl det. Blev lite förvirrad av det tidigare inläggen i diskussionen.
Nej, jag tänkte väl det. Blev lite förvirrad av det tidigare inläggen i diskussionen.