Quote from Guest on 31 May 2012, 08:52Jag försöker ange ett eget datumintervall. Datepickern lägger sig då så att den skymmer fältet så jag kan inte mata in egna datum, och jag kan inte navigera mer än en månad bakåt ifrån givet datum i datepickern.
Gäller iaf Firefox 10 och Chrome (dev-chan
Jag försöker ange ett eget datumintervall. Datepickern lägger sig då så att den skymmer fältet så jag kan inte mata in egna datum, och jag kan inte navigera mer än en månad bakåt ifrån givet datum i datepickern.
Gäller iaf Firefox 10 och Chrome (dev-chan
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 09:02Dadelplockaren?
Dadelplockaren?
Quote from ellen olsson on 31 May 2012, 09:02😀
😀
Quote from Bjarne Lewin on 31 May 2012, 09:16Den gör likadant för mig. Jag brukar strunta i att jag inte ser vad jag skriver och skriva in det fullständiga datumet med tangentbordet. Jag får skriva in från datum först och ladda in diagrammet och sedan skriva till datumet och ladda in diagrammet.
De
Den gör likadant för mig. Jag brukar strunta i att jag inte ser vad jag skriver och skriva in det fullständiga datumet med tangentbordet. Jag får skriva in från datum först och ladda in diagrammet och sedan skriva till datumet och ladda in diagrammet.
De
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 09:18Ah, jag var inte ens säker på att jag verkligen fick någon fokus i fältet.
Ah, jag var inte ens säker på att jag verkligen fick någon fokus i fältet.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:40Jag gör som Evely men har samma problem som TS fast jag kör IE8 på Win7 så det är nog webläsaroberoende det felet...
Jag gör som Evely men har samma problem som TS fast jag kör IE8 på Win7 så det är nog webläsaroberoende det felet...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 20:51Har varit så ett bra tag.
Har varit så ett bra tag.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 22:06ja sedan nya layouten...
ja sedan nya layouten...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 22:20🙂
🙂