Quote from Guest on 29 April 2013, 19:44Är det någon som vet varför det blir datumet dagen efter när man reggar träning,
exp.om jag väljer 2013-04-29 så när det visas på min sida
så är det reggat 2013-04-28.Tacksam för svar.
Är det någon som vet varför det blir datumet dagen efter när man reggar träning,
exp.om jag väljer 2013-04-29 så när det visas på min sida
så är det reggat 2013-04-28.Tacksam för svar.
Quote from Camilla Höög on 29 April 2013, 19:54Jag testade att regga ett pass, men kunde inte reproducera felet.
Testa att göra en så enkel registrering som möjligt, dvs. välj bara träningsform. Spara och se om det blir fel datum då också.
Jag testade att regga ett pass, men kunde inte reproducera felet.
Testa att göra en så enkel registrering som möjligt, dvs. välj bara träningsform. Spara och se om det blir fel datum då också.
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 20:12Är det varje gång eller bara ombud lämna din browser öppet från dag till dag? Om jag öppna FB på mobilen utan att ladda om är det den datum jag siste kollade.
En dumb fråga men vilket tid zon är din dator uppkopplat?
Är det varje gång eller bara ombud lämna din browser öppet från dag till dag? Om jag öppna FB på mobilen utan att ladda om är det den datum jag siste kollade.
En dumb fråga men vilket tid zon är din dator uppkopplat?
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 16:48Anders,jag provade ditt tips men det blev samma fel ändå.
Ryan,datorn har rätt tidzon.
Men tack för tipsen i alla fall.
Anders,jag provade ditt tips men det blev samma fel ändå.
Ryan,datorn har rätt tidzon.
Men tack för tipsen i alla fall.
Quote from Camilla Höög on 30 April 2013, 17:45Knepigt. Jag testade nu igen och det blir fortfarande rätt för mig.
Använder du en trasig webbläsare, dvs. Internet Explorer? Byt i så fall till en som fungerar, t.ex. Firefox eller Chrome. 🙂
Knepigt. Jag testade nu igen och det blir fortfarande rätt för mig.
Använder du en trasig webbläsare, dvs. Internet Explorer? Byt i så fall till en som fungerar, t.ex. Firefox eller Chrome. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 17:50Jag kör IE utan att få det problemet.
Jag kör IE utan att få det problemet.
Quote from Camilla Höög on 30 April 2013, 18:06För IE så beror det väldigt mycket på vilken version man kör och om kompatibilitetsvy är aktiverad eller inte. Varje version fungerar olika och stöder standarder olika. IE9 och IE10 stöder standarder ganska bra. Problemet där är att webbsidorna har anpass
För IE så beror det väldigt mycket på vilken version man kör och om kompatibilitetsvy är aktiverad eller inte. Varje version fungerar olika och stöder standarder olika. IE9 och IE10 stöder standarder ganska bra. Problemet där är att webbsidorna har anpass
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 08:57Jag har använt den här datorn sen augusti förra året,
och det har funkat bra tills för ca.en vecka sen.
Tack för alla tips 🙂
Jag har använt den här datorn sen augusti förra året,
och det har funkat bra tills för ca.en vecka sen.
Tack för alla tips 🙂